mobile

עיסוי בגבעת שמואל עד הבית

תודה שבחרתם בזמן מגע לעיסוי עד הבית, עם הגעתם לכאן בוודאי אתם מחפשים עיסוי עד הבית בגבעת שמואל, אז הגעתם למקום הכי נכון לבחירה של עיסוי עד הבית. אנו מתמחים במתן שירות של מעסים עד הבית במיוחד באזור זה אזור גבעת שמואל והסביבה.אתם ממש קרובים להזמנת עיסוי עד הבית כל מה שנותר לכם לעשות הוא ליצור עימנו קשר בטלפון בלחצן חיוד או לפנות אלינו בכפתור וואטס אפ , אפשר כמובן לשלוח אלינו הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם. ההנאה והכיף בקבלת עיסוי היא רבה מאוד ועוד יותר כיף לקבל עיסוי שמגיע הביתה ואין צורך להתאמץ ממש על מנת לקבל את העיסוי , אנחנו עוד נדבר במאמר זה על היתרונות שבקבלת עיסוי עד הבית בגבעת שמואל

 

גבעת שמואל המקום הנכון לקבלת עיסוי !

גבעת שמואל היא עיר במדינת ישראל , גבעת שמואל גובלת עם פתח תקווה במזרח , בני ברק במערב  , וקריית אונו בדרום. בגבעת שמואל מתגוררים כ 30 אלף איש , ולא מעטים מתושבי גבעת שמואל הזמינו ומזמינים מאיתנו עיסוי עד הבית , אנו ערים לביקוש זה והתכוננו בהתאם לביקוש זה עם מספיק מעסים אשר מוכנים לתת שירות עיסוי עד הבית בגבעת שמואל. אנו בטוחים וסמוכים שמתי שתבקשו להזמין עיסוי עד הבית בגבעת שמואל אנו נמצא עבורכם את המעסה המתאים בפרק זמן קצר . כמובן שהוא יהיה מקצועי וזמין עבורכם.

 

למה עיסוי עד הבית עדיף כל כך?

לעיסוי עד הבית מול עיסוי בבית מלון למשל או בספא יש הרבה יתרונות אנו נשמח למנות אותם לפניכם עכשיו:

  • המחיר  – מחירינו באתר לעיסוי עד הבית הוא המחיר הזול ביותר שתמצאו עבור עיסוי יותר זול מספא או בית מלון או יותר זול מקליניקות פרטיות של מעסים .
  • נוחות  – אין כמו לקבל עיסוי עד הבית הכי נוח שיש , לא יוצאים מהבית נשארים במקום הנוחות שלכם , בבית מרגישים הכי טוב אפשר להתנהג איך שתרצו אפשר להתלבש איך שבא לכם וליצור את האווירה הכי מושלמת ומתאימה לכם לעיסוי
  • חסכון – על המחיר הזול כבר דיברנו עכשיו נספר לכם איך אתם חוסכים לעצמכם עוד עלויות לעיסוי למשל בעיסוי עד הבית אין צורך לנסוע למקום העיסוי ובכך חסכנו עלויות דלק של נסיעה הלוך ושוב , בעיסוי עד הבית אין צורך לחפש מקום חניה, בעיסוי עד הבית אנו חוסכים זמן טרטור של נסיעה בכבישים או עמידה בפקקים או חיפוש חניה כל הזמן היקר הזה נחסך מאיתנו וזה כמובן גם העצבים ,אנו מעוניינים לפני ואחרי עיסוי להכנס לרגיעה של ממש ולכן אם נבצע עיסוי עד הבית נוכל לשהות ברגיעה מוחלטת אחרי לפני העיסוי.לאלו מביניכם שיש ילדים אין צורך לחפש שרותי שמרטפות פשוט מבצעים את העיסוי בבית והכל נחסך
  • האווירה – אם קצת יצירתיות אפשר לדאוג לאוווירה מושלמת , אפשר להפוך את הסלום לספא של ממש כמו לעמעם אורות , להדליק נרות , לשים מוזיקה האהובה עלינו ,להדליק מבערים לריחות מענגים.
  • הדבר הנכון לגוף שלנו – הכי טוב לגוף שלנו ליצור לו את הסביבה הכי נכונה לקבלת עיסוי , אם נבצע עיסוי , ננוח קצת אחרי העיסוי ,נשתה משהו קר או חם , ונתקלח מקלחת חמימה אחרי העיסוי נרגיש הכי טוב וגם זה הדבר הנכון לגוף שלנו , כל זה נכון ואפשרי בנוחות של הבית המקום המושלם מבחינתינו לבצע עיסוי .
  • מקבלים הכי הרבה במחיר הכי נמוך – התגמול אצלינו למעסים בעיסוי עד הבית הוא הכי גבוהה ומעסה שמרוצה כך גם הלקוח מרוצה בסופו של דבר , בעיסוי עד הבית אין צורך לשלם לקליניקה על שכירות או לבית מלון או לספא ,כל העלויות האלו נחסכות וזה מתבטא בסופו של דבר במחיר השירות של העיסוי , וגן במקצועיותו של מהעסה כי הרבה מעסים רוצים לעבוד עימנו בעיסוי עד הבית.

 

עיסוי עד הבית בגבעת שמואל איך מתבצע תהליך ההזמנה ?

החלטם להתקשר אלינו ?! מעולה!  , אנו נענה בשמחה לשיחה  ונשאל אתכם כמה שאלות קודם כל . ראשית אנו נשאל למתי אתם מעוניינים לקבל את העיסוי , אחרי זה נשאל האם העיסוי הוא זוגי או יחיד , אחרי כן נשאל האם האם אתם מחפשים מעסה אשה או מעסה גבר וכן איזה סוג עיסוי אתם מעוניינים לקבל ? האם עיסוי שוודי או עיסוי תאילנדי או עיסוי רקמות עמוקות או אולי אפילו עיסוי כפות רגליים . עם כל המידע הנ"ל אנו ננסה לאתר בשבילכם מעסה פנוי לזמן המתאים לכם. ברגע שנמצא כזה אנו ניצור עמכם קשר ונתאם את זמן הטיפול .זהו כל מה שנשאר הוא לשבת לנוח על הספה ולחכות למעסה שיגיע אליכם הביתה.

 

המעסה כבר מגיע איך נתכונן ?

 

אתם גרים בגבעת שמואל והסביבה והזמנתם את העיסוי עד הבית ועכשיו המעסה כבר בדרכו אליכם הביתה. שהמעסה יגיע אליכם אתם תקבלו אותם בחיוך כמובן , תפתחו את הדלת ותכוונו אותו למקום בו החלטתם לעשות העיסוי. המעסה הגיע עם מיטת עיסוי מיוחדת יפתח אותה במקום בו בחרתם לעשות את העיסוי. המעסה יפרוס סדין לבן נקי על המיטה ויניח מגבות .אם בחרתם לעשות עיסוי עם שמן ( שוודי למשל ) המעסה יבקש ממכם להשאר בבגדים תחתונים , אתם תשכבו על מיטת העיסוי ותשכבו על הבטן או על הגב כאשר תניחו את הראש בחור מיוחד במיטה המיועד לראש. המעסה ישאל אתכם אם ישנם בעיות רפואיות כלשהן וכן ישאל אתכן האם מעוניינים בעיסוי חזק או חלש, כמו כן ישאל האם ישנם אזורים בו אתם מעוניינים שהמעסה יתמקד . חשוב להיות פתוחים ולא להתבייש לשאול שאלות או לבקש מהמעסה בקשות מיוחדות כמו אזורים שאתם מעוניינים שיתמקד או חוזק העיסוי ועוד. העיסוי ימשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם .בסיום העיסוי תשארו מספר דקות "לתת לגוף "להרגע" מהעיסוי וכן שאתם קמים חשוב לקום לאט לאט ולא בבת אחת.יש לשים לב שכן הרגליים קצת עם שמן על מנת לא להחליק . זהו אמבטיה טובה וחשוב לשתות הרבה על מנת להחזיר לגוף את הנוזלים שאבד במהלך העיסוי.

זמן מגע לא רק עיסויים עד הבית אלא גם לאירועים

זמן מגע מספקת מעסים ומעסות לא לעיסוי עד הבית אלא גם לאירועים של חברות או כמו לעיסוי במשרדים , וכן מעסים למסיבת רווקות .מארגנים אירוע ? מעולה !  צרו עמינו קשר ואנו נתפור עבורכם את המעסים המתאימים ביותר לאירוע שלכם, אנו צברנו ניסיון עשיר עם המון לקוחות באירועים ונשמח לספק לכם מעסים גם לאירוע שלכם.

זמן מגע  – הזמן שובר מתנה !

חוגגים אירוע ? רוצים להפתיע את היקרים לכם ? הזמינו מאיתנו שובר מתנה הדרך הנפלאה להפתיע ולהוקיר מישהו חשוב לכם. צרו עמנו קשר בטלפון או בוואטס ואנו ניצור עבורכם שובר מתנה עם ברכה מיוחדת.

תפריט נגישות