mobile

עיסוי בבת ים עד הבית

עיסוי בבת ים עד הבית

שירות עיסוי עד הבית בבת ים מאפשר לכם לקבל את כל היתרונות (העצומים) של העיסוי על הגוף והנפש, אבל במסגרת נוחה ורגועה של הבית.

המעסים מגיעים עד לבית שלכם, בשעה המתאימה לכם, פותחים את מיטת הטיפולים, מדליקים נר ריחני, מוציאים מהתיק שמנים ארומטיים, או אבנים חמות, או כל אביזר אחר שמתאים לסוג העיסוי שהזמנתם. לכם נשאר רק להתרווח על מיטת הטיפולים וליהנות מהשקט.

אז למה חשוב שתזמינו עיסוי עד הבית? מהם היתרונות של עיסוי כזה? אילו סוגי עיסויים אפשר להזמין ומה צריך להכין לקראת האירוע?

 

עיסוי עד הבית בבת ים – כל היתרונות

עיסוי מקצועי ממוקד מסוגים שונים יכול לסייע בריפוי דלקת ממושכת, לשחרר כאבים וחסמים ישנים, להקל על תופעות לוואי של הריון ואפילו של טיפולים רפואיים שונים, לחזק את הגוף, להאיץ תהליכי ריפוי ואף לסייע בשיקום לאחר תאונה, או ניתוח.

 

אולי משום כך אפשר למצוא היום מגוון רחב של עיסויים גם בקופות החולים.

אבל מלבד טיפולים מקובלים, כמו רפלקסולוגיה, דיקור סיני ושיאצו, אשר מוכרים בתור טיפולים אלטרנטיביים, יותר מאשר עיסויים, גם עיסויים קלאסיים למיניהם, אשר זוכים לפחות הערכה, יכולים להשפיע על הגוף ועל הנפש בדרכים שלא הכרתם.

 

הגברת זרימת הדם

תאי הדם אשר נעים בתוך צינורות הדם השונים בתוך הגוף, אחראים על הובלה של חמצן, כמו גם של מרכיבי תזונה חשובים, אל התאים ברחבי הגוף. לעיתים קרובות, זרימת הדם נחלשת, או נפגעת כתוצאה ממתח, או חוסר פעילות, מתוך שחיקה ותשישות ועוד.

חיזוק זרימת הדם על ידי עיסוי מביא להובלה אינטנסיבית יותר של חומרי הזנה חשובים לחלקים שונים בגוף ומאפשר חיזוק של מערכות שונות, כמו גם הגברת האנרגיה הכללית.

 

האצת תהליכי ריפוי

המגע המיומן של המעסים שלנו, אשר מגיעים לבצע עבורכם עיסוי בבת ים עד הבית, מאפשר לגוף שלכם להירגע ולנוח. שחרור הרקמות העייפות בגוף מאפשר למערכות שונות בגוף להתעורר, להתחזק ולשוב לפעול במלוא הכוח. כתוצאה ,תהליכי ריפוי טבעיים, כמו גם תהליכי ריפוי מלאכותיים, באמצעות תרופות, טיפולים וניתוחים, מקבלים חיזוק ועידוד על ידי המערכות הטבעיות של הגוף. לכן הגוף יכול להפעיל תהליכי ריפוי יעילים יותר.

 

השפעה מיטיבה על הנפש

עיסוי בבת ים עד הבית כולל מגע נעים ומיומן של מעסים מקצועיים, שהיה שקטה בסביבה רגועה ונעימה, והגעה למצב של מנוחה מלאה, שלא מתאפשרת לכם בדרך כלל.

העיסוי מרגיע את השרירים והאווירה כולה, כולל השחרור של רקמות הגוף, מאפשרת גם לנפש להירגע. המוח מתחיל לשחרר את טרדות היום יום, מערכת העצבים נרגעת בגלל המגע המנחם, אשר מגיע לכל חלק בגוף.

לבסוף,  גם הנפש בתורה מתחילה להשתחרר, ,כאשר המגע הממוקד מתחיל לשחרר מתחים ישנים ומאפשר שחרור מלא של תחושות ורגשות.

 

שחרור חסמים ישנים

עולם העיסויים הוא רחב ומגוון וכך אפשר למצוא סוגי עיסויים שמסוגלים לסייע אף לשחרור של חסמים נפשיים ישנים, אשר חלקם קיימים בגוף – נפש שלכם עוד מימי הילדות המוקדמים.

עיסוי רקמות עמוק, או סדרה של טיפולי עיסוי רקמות עמוק, כמו גם שיאצו וסוגי עיסויים נוספים, יכול לאפשר תהליכי שחרור עמוקים של חסמים ישנים ולאפשר תהליכי ריפוי של ממש.

 

אפשר גם בלי ספא: כל היתרונות של עיסוי בבת ים עד הבית

עיסוי עד הבית, לצד כל היתרונות האחרים שיש בעיסויים, מאפשר לכם לקבל עוד כמה יתרונות, שלא קיימים בטיפולי ספא:

  • אתם לא צריכים להתלבש, להתארגן ולצאת מהבית, כי המעסים מגיעים עד אליכם
  • אתם לא צריכים לנסוע למרחקים ארוכים בפקקים, כי המעסים עושים את זה במקומכם
  • אתם יכולים להתרווח ולהרגיש הכי במוח שיש – כי אתם בבית שלכם
  • אתם יכולים לקבוע את הזמן הנוח לכם ביותר לטיפול, כי המטפלים יגיעו בשעה המתאימה לכם
  • אם אתם רוצים לשמור על פרטיות ולא מעוניינים שאף אחד ידע שאתם מקבלים טיפולי עיסוי – אתם יכולים להיות רגועים, כי כאשר העיסוי מתקיים אצלכם בבית, רק אתם מחליטים למי לגלות את הסוד…

עיסוי תאילנדי עד הבית

מה צריך להכין לקראת עיסוי בבת ים עד הבית?

כל היופי בעיסוי עד הבית בבת ים הוא שאתם לא צריכים לעשות כמעט כלום, אבל בכל זאת, יש כמה דברים שכדאי לקחת לתשומת לבכם, כדי להבטיח שהעיסוי שלכם יהיה מוצלח:

  • בחרו חדר שקט ורגוע, שבו לא יפריעו לכם לקבל את העיסוי
  • בחרו זמן נוח, שבו אתם לא לחוצים להגיע לשון מקום ואתם גם לא צריכים למהר הביתה כדי להגיע בזמן לקבלת העיסוי
  • בחרו שעה רגועה שבה לא מסתובבים אנשים וילדים ברחבי הבית
  • נתקו את הטלפונים

למה אתם יכולים לצפות מהמעסים שלכם?

המעסים של זמן מגע עושים הכל כדי שאתם תוכלו לקבל את החוויה האופטימלית, המספקת והנעימה ביותר שאתם מצפים לה.

לשם כך, אנחנו בוחרים מעסים שיש להם ידע מקצועי, ניסיון ומיומנות בסוג העיסוי שאתם מזמינים ושולחים אותם אל הכתובת שבה אתם נמצאים, בזמן שבו אתם רוצים לקבל את העיסוי.

 

המעסים שלנו מגיעים אליכם עם כל הציוד הדרוש לביצוע העיסוי ולכם מביאים איתם:

  • מיטת טיפולים
  • שמנים ארומטיים, או אבנים חמות, או כוסות רוח – בהתאם לסוג העיסוי
  • נרות ריחניים
  • מוזיקה מרגיעה

וכל מה שצריך כדי לאפשר לכם לקבל טיפול מעולה.

 

כך תזמינו עיסוי עד הבית בבת ים עם זמן מגע

כדי שהמעסים המעולים שלנו יוכלו להגיע אליכם ולתת לכם עיסוי מקצועי, אתם צריכים לבחור את הטיפול הנכון, את השעה המתאימה לכם ואת המיקום המתאים לכם.

 

בחירת הטיפול המתאים

אנחנו מציעים מגוון רחב של סוגי עיסויים לבחירתכם:

  • עיסוי זוגי עד הבית
  • עיסוי תאילנדי
  • עיסוי שוודי
  • עיסוי רקמות
  • עיסוי רפואי
  • אבנים חמות
  • עיסוי כוסות רוח

 

אתם צריכים לבחור לפי סוג הטיפול שנראה לכם נעים ביותר, אך גם להתייחס להשפעות הטיפול ולבדוק אם אלה ההשפעות הרצויות לכם. כך למשל, עיסוי שוודי נחשב עיסוי מרגיע במיוחד, בעוד עיסוי רקמות עמוק למשל, מיועד בעיקר לשחרור חסמים עמוקים.

 

בחירת זמן הטיפול המתאים

בחירת שעה מתאימה אולי נראית לכם טריוויאלית, אבל מומלץ לחשוב על שעה שבה לא יפריעו לכם בבית, שעה שבה אתם לא תהיו לחוצים להגיע הביתה לקבלת העיסוי וגם שעה שבסופה אתם לא צריכים למהר לשום מקום.

מומלץ להיות שבעים ורגועים, אך גם לשמור על הפרש של כשעה בין סיום הארוחה לבין תחילת העיסוי.

 

בחירת המיקום המתאים לעיסוי

רוב האנשים מעדיפים לקבל את העיסוי בבית, אבל אפילו שהשירות נקרא: עיסוי בבת ים עד הבית, אתם יכולים לקבל אותו גם בבית של השכנים, אצל ההורים ואפילו במקום העבודה. העיקר שיהיה לכם נוח.

 

לסיכום

עיסוי עד הבית בבת ים הוא שירות מפנק ומרגיע, אך גם שירות מקצועי, אשר מיועד לספק לכם רגע של שקט, רגיעה ומנוחה אמיתית, לצד שיפור תהליכים טבעיים ובריאים של הגוף, תמיכה בתהליכי ריפוי ועוד.

להזמנת הטיפול יש לבחור את סוג העיסוי, את השעה המתאימה ואת המיקום המתאים לכם ביותר, להכין חדר נוח ושקט ולהמתין למעסים שלנו שיגיעו אליכם – עד הבית בבת ים.

רוצים להזמין? התקשרו אלינו עוד היום למספר: 073-7759944

 

תפריט נגישות