mobile

עיסוי בבנימינה עד הבית

תודה שבחרתם לבקר באתר שלנו זמן מגע. אפשר לנחש שאתם מעוניינים בעיסוי בבנימינה עד הבית, אז הגעתם בהחלט למקום הכי איכותי למצוא מטפל או מטפלת לעיסוי בבנימינה עד הבית. אתר זה זמן מגע מתאם בין מעסים ומעסות ללקוחות. המעסים שאנו עובדים עימם ברמה הגבוהה ביותר וזמינותם באזור זה בהחלט גבוהה. ההחלטה להעניק עיסוי לעצמכם בהחלט החלטה נבונה ביותר לעיסוי עד הבית ישנם הרבה יתרונות עליהן נסקור בהמשך. מעבר לכך שעיסוי זה  בהחלט דבר מפנק ביותר לעיסוי יש כל כך הרבה יתרונות בריאותיים.

עיסוי בבנימינה עד הבית – המקום לעשות בו עיסוי.

בנימינה הנה מועצה מקומית הנמצאת דרומית לזיכרון יעקב ומזרחית לאור עקיבא , בבנימינה מתגוררים כ 18 אלף איש וישנם לא מעטים מבנימינה שהזמינו מאיתנו עיסוי עד הבית ,אנו בהחלט ערים לביקוש ההולך וגובר של מעסים ומעסות מאזור זה ובהחלט עובדים עם הרבה מטפלים באזור. זמינות המטפלים גבוהה ואנו בטוחים שבעת שתרצו להזמין עיסוי בבנימינה עד הבית תמצאו את מבוקשיכם.

לא חסר יתרונות לעיסוי בבנימינה עד הבית!

למה דווקא להזמין עיסוי עד הבית ובכן יש לכך הרבה יתרונות עליהן נסקור עכשיו:

 עיסוי במרחב הפרטי הנוח לכם

העיסוי בהחלט יכול להתעצם עם תחליטו לבצעו במקום הכי נוח לכם. וזה בדיוק המקום הבית שלכם, שם אתם רגילים להיות יכולים להרגיש חופשי איך להתנהג איך להתלבש לסדר אותו כפי שבא לכם, עם קצת דמיון אפשר להפוך את הבית למקום עיסוי עוד יותר אולטימטיבי, אפשר למשל לשים מוזיקה מתאימה והאהובה עליכם בעת העיסוי ,אפשר כמובן להדליק נרות ,להגיף תריסים ,לעמעם אורות ועד אלמנטים לאווירה מיוחדת במינה לרגעי העיסוי הקסומים.

אם אפשר לחסוך בכסף אז למה לא?

שאנו מזמינים עיסוי אנו לוקחים בחשבון את העלות הכוללת של חווית העיסוי , אם לא נתכנן נכון אנו עלולים לבזבז הרבה יותר ממה שרצינו. וזה כמובן על מה שאנו מדברים בעיסוי בבנימינה עד הבית ההוצאה היא הקטנה ביותר שתוציאו, תחילה אתם חוסכים את עלות הדלק לנסיעה הלוך ושוב למקום העיסוי . אחר כך אתם חוסכים את עלות החניה שלרוב נדרשת במקומות כמו בתי ספא או בתי מלון ויש הוצאה נוספת לאלו שיש ילדים והיא עלות השמרטפות. אם נסכם בעיסוי עד הבית אתם משלמים אך ורק את עלות העיסוי  ולכן העלות הכוללת תהיה זולה בהחלט.

אם אפשר לחסוך בזמן אז למה לא?

התנהלות נכונה הנה התנהלות בה את מפנים זמן לשאר עיסוקי היום ולא מבזבזים זמן מיותר על לעמוד בפקקים או זמן נסיעה או לעמוד בתור ולהמתין לעיסוי שלכם. הזמנתם עיסוי עד הבית ניצלתם את זמנכם ביעילות עד תום! אתם קובעים את זמן העיסוי המיועד עם המעסה מבצעים את העיסוי וזהו! אתם פנויים לשאר עיסוקי היום.

זהו העיסוי ברמה הגבוהה ביותר

אנו בטוחים שתזמינו עיסוי עד הבית אתם תקבלו את העיסוי ברמה הגבוהה ביותר וזאת למה? כי המעסים שאנו עובדים עימם אינם עושים הרבה עיסויים ביום וכך מגיעים רעננים מלאי כוח ואנרגיה על מנת להעניק לכם את העיסוי המיטבי ביותר. המעסים שאנו עובדים עימם מתומחרים אחרת וכך הם מרווחים יותר ומרוצים יותר ואם הם מרוצים יותר אז הלקוח מרוויח בסופו של דבר.

אלו הדברים הכי נכונים לעשות אחרי עיסוי

עיסוי זה דבר מאוד מפנק  וחשוב מאוד לבריאותינו, אבל לא פחות חשוב הנה הצורה בה אנו מתייחסים לגופינו אחרי עיסוי. ככל שנעשה את הדברים הנכונים אחרי עיסוי כך נעצים את העיסוי שעברנו! . למשל חשוב אחרי עיסוי לשתות משהו חם או קר להחזיר לגוף שלנו נוזלים שאיבד תוך כדי עיסוי, עוד חשוב לעשות מקלחת טובה ואחר כך חשוב לתת לגוף שלנו מנוחה וללכת לישון. המקום האולטימטיבי הכי  טוב לעשות את כל זה זה כמובן הבית, אפשריות אלו לא תמיד אפשריות אם תבחרו לעשות במקום כמו בקליניקה או ספא. אנו יודעים על מקרים שבהם הלקוחות היו צריכים לנהוג הביתה בעוד השמן על גופן ולחזור למתחים וללחץ דבר שלא תרם כלל לעיסוי שעברו

 

נניח והתקשרנו אליכם לעיסוי בבנימינה עד הבית ..מה אפשר לצפות?

אז זה הרגע שהחלטתם להרים אלינו טלפון וליצור עמנו קשר על מנת להתייעץ ואולי להזמין עיסוי עד הבית, קודם כל אנו נשאל אתכם האם אתם מעוניינים במטפל או מטפלת אחר כך נשאל אתכם לכמה זמן אתם מעוניינים לעשות את העיסוי? בהתאם לכך אנו נחפש במאגרי המעסים הגדולים שלנו מעסה שיתאים לדרישות שלכם וכמובן התאריך והשעה המתאימה לו ולכם, אחרי שמצאנו מעסה במיוחד בשבילכם אנו נודיע לכם ונתאם את המועד המיוחל. עכשיו מה שנותר לכם לעשות הוא להתרווח על הספה ולהמתין למעסה שיגיע.

עכשיו תורו של המעסה להגיע אלינו

אז המעסה כבר במכונית והתקשר אליכם שהוא בדרכו. מתי שהמעסה מגיע הוא יציג את עצמו ואתם תקבלו אותו לביתכם. הוא ישאל אתכם היכן הכי נוח לכם לבצע את העיסוי ואתם תכוננו אותו לחדר הכי מתאים או אפשר בסלון. רצוי למצוא מקום שקט ככל האפשר בבית בלי הפרעות מיותרות, רצוי כמובן גם לכבות את הטלפונים. המעסה יפתח את מיטת העיסוי המיוחדת שהביא עמו ויפרוס עליה סדין לבן ונקי. אם העיסוי כולל שמן אתם תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים ואם העיסוי ללא רצוי לבוא בבגדים נוחים. אתם תתבקשו לשכב על המיטה ולהניח את הראש בפתח המיועד לכך. העיסוי עצמו יימשך 60 דקות או יותר בהתאם להזמנה שלכם. עכשיו רצוי מאוד לא להתבייש מהמעסה ואם ישנם בקשות מיוחדות לספר לו בטרם התחיל את העיסוי , הכוונה היא אם אתם מעוניינים שהעיסוי יהיה חזק או חלש יותר או שאתם מעוניינים שיתמקד באזור מסוים או שלא ידע באזור אחר אז זה הזמן לספר לו על מנת שתהיו מרוצים. אחרי העיסוי איך צורך למהר נוחו על מיטת העיסוי לכמה דקות נוספות תנו לגוף שלכם להירגע מהעיסוי וקומו מהמיטה לאט ובזהירות, שימו לב שרגליכם עדין עם שמן אז בזהירות אחר כך. אנו בטוחים שתיהנו מהעיסוי וניתן לפנות אלינו בכל שאלה.

זמן מגע , מספקת מטפלים לאירועים וגם לעיסויים במשרד של חברות עסקיות. ספרו לנו על האירוע המיוחד שאתם רוצים לעשות ואנו נתפור לכם במדויק את כמות המעסים המיטות והציוד הנדרש לעיסוי כיפי ומרענן לעובדים שלכם.

 

 

 

תפריט נגישות