mobile

עיסוי בבאר יעקב עד הבית

עיסוי בבאר יעקב עד הבית

עיסוי ידוע בתכונותיו הטובות והשפעותיו הטובות על הגוף ועל הנפש.

יחד עם זאת, לא רבים יודעים כי לעיסוי תכונות מרפאות של ממש, כאשר מבצעים אותו בצורה נכונה.

אם כן, מהם היתרונות הבריאותיים שתוכלו לקבל באמצעות עיסוי מהם היתרונות הייחודיים לקבלת עיסוי בבאר יעקב עד הבית?

 

עיסוי בבאר יעקב עד הבית לגוף ולנשמה

יש גם אנשים שלא אוהבים לקבל עיסוי. המגע הישיר בגופם על ידי אנשים לא מוכרים אינו נעים להם, אבל הרוב הגדול של האנשים דווקא מאוד אוהבים לקבל עיסוי ויש לכך לא מעט סיבות, חוץ מ"פינוק" ו"נעים", שיש להן אחיזה של ממש בעולם הרפואה.

קבלת עיסוי מאפשרת לכם להתנתק לזמן קצר מכל טרדות העולם, להתמכר למגע מרפא ומחזק ברקמות העייפות של הגוף. המגע הישיר בעור משחרר אף הוא חומרים מרגיעים ולבסוף, האווירה הרגועה, השקט, התאורה המעומעמת וריחות נעימים, כל אלה מאפשרים לגוף לשחרר מתחים ולמוח – לשכוח את דאגות היום יום.

 

סיבות פיזיולוגיות לתחושות הנאה

אבל עם כל הכבוד להשפעה המנטלית של אווירת העיסוי, עיסוי גם משפיע על הגוף באופן פיזיולוגי לגמרי. מגע ישיר בעור שלכם גורם להפרשת הורמונים המייצרים תחושת קרבה. זו מובילה להרגשת נינוחות ולכן מאפשרת גם לשאר חלקי הגוף להירגע.

בנוסף, ההורמון הזה, האחראי לתחושות נעימות רבות בגוף שלנו, עוזר גם להפחתה בייצור של הורמון אחר, אשר אחראי דווקא על יצירת תחושות מתח ממושכות.

 

לחיצות עמוקות על נקודות כואבות בגוף אולי משחררת תחושת כאב רגעית, אך לאחר מכן מגיבים דווקא קולטנים עצביים אשר גורמים להפרשה של אנדורפינים במוח. אנדורפינים, כידוע, אחראים על תחושות אופוריה וקתרזיס ולכן המוח מגיב במהירות על ידי שחרור ממתחים נפשיים, שיכוך תחושת כאב ושכחה מטרדות השגרה.

 

נוסף על אלה, עיסוי ממושך גורם גם להפרשה של סרוטונין ודופמין, אשר להם השפעה נעימה לא פחות-  הם גורמים לתחושות של מרץ, אושר ואפילו מוטיבציה ואף הם מפחיתים את ההורמונים האחראים על תחושות מתח.

 

עיסוי קבוע כל שבוע עד הבית בבאר יעקב

מחקרים רבים נעשו על נושא השפעת העיסוי ואחד הגילויים הלא מאוד מפתיעים הוא שקבלת עיסוי בשגרה השבועית יכול להפחית מצבים של דיכאון וחרדה, כאבים כרוניים ואף פציעות קלות.

למרות כל אלה, עיסוי עדיין נפ בתור סוג של פינוק ולכן רבים לא ממהרים להזמין את הטיפול המיטיב הזה, שיכול לעזור לכם לשמור על הגוף ועל הנפש באופן כל כך יעיל.

 

יחד עם זאת, חשוב להבין כי השפעת העיסוי על הגוף מאיצה תהליכי ריפוי, מאפשרת שחרור ממתחים המשפיעים לרעה על המערכת החיסונית ולכן מחזקים את המערכת החיסונית, מאפשרים שחרור של חסמים ישנים אשר פוגעים באיכות החיים ואף עלולים להוביל לבסוף למחלות שונות ועוד.

סוגי עיסויים שאפשר להזמין עד הבית בבאר יעקב

חברת זמן מגע מציעה מגוון רחב של עיסויים עד הבית בבאר יעקב, אשר חלקם נחשבים טיפולים רפואיים לכל דבר ואילו אל חלקם נהוג להתייחס כאל טיפול מפנק בעיקר, למרות היתרונות הבריאותיים הבולטים שלהם:

  • עיסוי זוגי עד הבית – אל תשאירו את כל הכיף לעצמכם! הזמינו עיסוי זוגי לחוויה רומנטית ייחודית, שתשאיר את שניכם במצב רגיעה לעוד זמן רב.
  • עיסוי תאילנדי – למי שאוהב מתיחות ומשיכות, שמשחררו את כל הגוף, מגבירות את רמת האנרגיה ואף מסייעות לשיפור מצב הרוח.
  • עיסוי שוודי – מתאים במיוחד למי שזקוק לעיסוי מרגיע, נעים ומלטף, אשר מסייע לשחרור מתחים בגוף ובנפש, בטכניקת עיסוי נעימה ומנחמת.
  • עיסוי רקמות עמוק – מיושם באמצעות לחיצות על נקודות ספציפיות בגוף, מאפשר שחרור חסמים ישנים, רגשות וזכרונות. מתאים בתור טיפול משחרר במיוחד.
  • עיסוי רפואי – שילוב טכניקות עיסוי לטיפול בשלל מצבים רפואיים, החל בפציעות וכלה בדלקות שרירים.
  • אבנים חמות – טכניקת עיסוי עתיקה המיושמת בעזרת חלוקי נחל חלקים, נעימים וחמימים אשר מונחים על הגוף בנקודות אסטרטגיות כדי לשחרר תחושות נעימות ולהרגיע את השרירים.
  • עיסוי כוסות רוח – שיטה מסורתית לטיפול בשלל בעיות בריאותיות. מאפשרת שחרור אנרגיה כלואה והמרצה של פעילות המערכות השונות בגוף.

עיסוי שוודי עד הבית

לא חייבים ללכת לספא – למה כדאי להזמין עיסוי עד הבית בבאר יעקב?

עיסוי עד הבית, נוסף על היתרונות הרבים אשר ניתן לקבל בעיסוי רגיל, מביא איתו יתרונות רבים נוספים, שהופכים אותו למשתלם במיוחד.

מלבד העובדה שאתם לא חייבים לצאת מהבית, לא חייבים להתלבש, להתאפר, להסתרק ולצאת במראה ייצוגי לכיוון הספא, אתם גם לא חייבים להיתקע בפקקים ולנהוג כל הדרך מהבית לספא.

אתם יכולים להשאיר בבית, עם פיג'מה מפנקת ולחכות עד שהמעסים שלנו יגיעו אליכם.

 

אז נכון שספא הוא מקום מאוד מפנק, אבל אחרי שתזמינו את סוג העיסוי המתאים לכם, תבחרו את השעה הכי נוחה לכם ותכינו חדר שקט ורגוע שבו תוכלו לקבל את העיסוי, אתם רק צריכים לנו ולתת למעסים שלנו לעבוד.

 

לאחר שהמעסים שלנו יגיעו אליכם הביתה, הם יכינו את החדר שבחרתם לטובת העיסוי:

פותחים מיטת טיפולים מפנקת ונוחה, מכסים אותה בסדין לבן נקי, מדליקים נר ריחני, שיעזור ליצירת אווירה נעימה ורגועה, מפעילים מוזיקה נעימה ומוציאים את הציוד המיוחד שהביאו איתם לעיסוי הספציפי שבחרתם. זה יכול להיות שמן ארומטי לעיסוי שוודי, או אבנים חמות לעיסוי באבנים חמות. אולי כוסות רוח ואולי מיטה נוספת – לעיסוי זוגי.

 

מה שבטוח – אחרי העיסוי הזה, אתם לא חייבים להיכנס לרכב ולנסוע לשום מקום. אתם יכולים להירגע על הספה עם כוס יין, או להיכנס ישר למיטה ולהמשיך לשנת לילה כמו שלא היתה לכם מזמן.

 

איך מזמינים עיסוי בבאר יעקב עד הבית עם זמן מגע?

  • נכנסים לאתר כדי לבחור את סוג הטיפול הרצוי לכם. אתם יכולים לבחור את הטיפול שהכי מתאים למה שאתם מרגישים כרגע ושיכול לטפל בצורה הכי טובה בבעיות האקוטיות שלכם, בין אם מדובר על סטרס, או כאבי שרירים.
  • בוחרים שעה מתאימה לכם לטיפול – חשוב שתספיקו להגיע הביתה בלי למהר, להכין את החדר ואת בני הבית. כדאי לאכול משהו, כדי שלא תהיו רעבים, אבל לשמור על מרווח זמן מספיק גדול בין הארוחה לבין הטיפול. חשוב להודיע לבני הבית שבשעת העיסוי הם מתבקשים לא להרעיש ולא להפריע וגם לוודא שאתם לא צריכים למהר לשום מקום אחרי העיסוי, כדי שתספיקו לנוח.
  • בוחרים את המיקום הרצוי לטיפול – זה יכול להיות בבית שלכם, או בבית של השכנים, אצל ההורים ואפילו בעבודה. העיקר שיהיה לכם נוח.
  • בוחרים אם אתם רוצים מעסה אישה או מעסה גבר, כדי שלא תחושו מבוכה מיותרת בעת העיסוי
  • מתקשרים למשרדים של זמן מגע ומזמינים עיסוי בבאר יעקב עד הבית.

 

 

לסיכום

עיסוי מספק כל כך הרבה יתרונות, עד כי זה ממש מתבקש להעניק לעצמכם את החוויה המיוחדת הזו, לפחות מדי פעם. התועלות הבריאותיות והנפשיות של עיסוי מקצועי יכולות להגיע אליכם עד הבית, אם תזמינו עיסוי עד הבית בבאר יעקב עם זמן מגע. שם תוכלו לקבל את העיסוי המתאים לכם, בזמן הנוח לכם, במקום הנוח לכם, ללא לחצים וללא הפרעות.

רוצים להזמין עיסוי? זה הזמן לקצת מגע! התקשרו עכשיו לזמן מגע והזמינו עיסוי מקצועי: 073-7759944

 

תפריט נגישות