mobile

עיסוי באלעד עד הבית

חיפשתם עיסוי באלעד עד הבית, אז הגעתם למקום הכי נכון למצוא עיסוי באלעד. זמן מגע מספקת ומתאמת מעסים ומעסות עד לבתי לקוחות אמרו לנו את השעה המתאימה לכם והאם אתם מעוניינים במטפל או במטפלת ואנו נדאג לשלוח לכם מעסה לשביעות רצונכם. האתר פעיל בכל ימות השבוע  משעה 8:00 עד 21:00 .תהליך ההזמנה הוא כל כך פשוט כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר בטלפון או לפנות אלינו בוואטס אפ. ניתן לרכוש באתר שובר מתנה לאירועים כמו ימי הולדת ימי נישואין או סתם כי בא לכם לפנק מישהו. עוד לא התקשרתם? אנחנו כבר מחכים לכם!

עיסוי באלעד עד הבית המקום הנכון להזמין עיסוי.

אלעד היא עיר בעלת אופי אוכלוסיה דתית – חרדית ונמצאת במחוז מרכז, אלעד נמצאת דרומית לראש העין ומזרחית דרומית לפתח תקווה. אלעד בעלת אוכלוסיה של קרוב ל 50 אלף איש ,ולא מעטים מתושבי אלעד כבר הזמינו עיסוי עד הבית מאיתנו, זמן מגע. אנו התכוננו ומתכוננים היטב על מנת לספק מענה לביקוש ככל שהיה לעיסוי באלעד ובאזור זה , ובהחלט אנו עובדים עם הרבה מעסים מקצועניים באזור.

הכי כדאי להזמין עיסוי באלעד עד הבית

למה בעצם עיסוי עד הבית באלעד זוהי האפשרות הכי משתלמת ? יש הרבה יתרונות בהזמנת עיסוי עד הבית באלעד ואנו נסקור כמה מהן לפניכם עכשיו!

  • האופציה הכי משתלמת כלכלית – עיסוי עד הבית זה אינו מוצר יקר באתר ניתן לראות את המחירים לעיסוי עד הבית ,והעיסוי כולל הגעת המעסה עד הבית וכל העלויות "מועמסות" על המעסה. בחרתם בעיסוי עד הבית חסכתם כסף יקר בהוצאות הדלק היקרות בנסיעה הלוך ושוב למקום העיסוי. אין צורך יותר מלמצוא מקום חניה ולבזבז כסף יקר על מקום חניה .המעסה מגיע אליכם ואת לא זזים מהבית. יש לכם ילדים? אין צורך להוציא כסף על עלויות של שמרטפות.
  • המקום הכי נוח לקבל עיסוי – החלטתם לעשות עיסוי בבית קיבלתם בהחלט החלטה נכונה , הבית זה המקום הכי נוח לקבל עיסוי זה המקום הפרטי שלכם בו אתם מרגישים הכי בנוח ,אתם יכולים להתלבש איך שבא לכם אתם יכולים להתנהג איך שבא לכם זה בהחלט המקום ואזור הנוחות שלכם. עם קצת דמיון אפשר להפוך את הבית לאווירת ספא של ממש, אפשר למשל להדליק נרות לאווירה רומנטית, אפשר לשים קטורות לריח נעים במיוחד, אפשר לשים מוזיקה האהובה עליכם להרגעות מושלמת לארגן את הבית לאווירה קסומה , ועוד כל מיני דברים העולים לכם בראש על מנת שיעניקו ישלימו רגעים נפלאים לעיסוי שאתם מקבלים.
  • חסכון בזמן – זמנכם כמובן הנו יקר ואם תוכלו לנהל את זמנכם בחכמה אז למה לא בעצם? וזה בעצם העיקרון של עיסוי עד הבית בו אתם ממש מתנהלים בחכמה ! לא עוד התרוצצויות מיותרות כמו נסיעה הלוך ושוב למקום למקום העיסוי או חיפוש חניה או עמידה בפקקים וחיפוש המקום שאתם רוצים לעשות עיסוי, פשוט וקל בעיסוי עד הבית אצלכם המעסה מגיע אליכם ואת מחכים לו בנחת בבית לזמן שקבעתם. סיימתם לעשות את העיסוי? אתם פנויים אחר כך ישר לפעילות הבאה שתכננתם מבלי לבזבז זמן מיותר על נסיעות והתארגנויות אחרות.
  • המעשה הכי חכם לעיסוי נכון ומדויק בשבילכם – חשוב לקבל עיסוי אבל עוד יותר חשוב כיצד אתם מתייחסים לגופכם אחרי קבלת העיסוי! למשל חשוב אחרי עיסוי להיכנס לרגיעה ואלי אחרי ללכת לנוח כדי לתת לגוף "לעקל" את העיסוי  שקיבל. חשוב לעשות גם מקלחת חמה או קרה אחרי עיסוי להוריד את שאריות השמן מהגוף וגם להרגיעו. עוד חשוב לשתות משהו חם או קר להחזיר את כל הנוזלים כל הפעולות הנ"ל ניתן לעשות באזור בנוחות שלכם כמובן בבית
  • המעסים הכי טובים בשבילכם – אנו יודעים שנשלח אליכם מעסה אתם תקבלו את הטיפול הטוב ביותר והמקצועי ביותר וזאת בגלל שאנו מתגמלים את המעסים שלנו בהתאם .התגמול למעסה הרבה יותר גבוהה מאשר מעסה מקבל בבית מלון או ספא ואנו יכולים לומר בבטחה שמעסה מרוצה מתגמול כך גם הלקוח יוצא מרוצה.

עיסוי באלעד עד הבית איך מתבצעת ההזמנה?

בחרתם להתקשר אלינו  בהחלט בחירה נכונה! נציג מתאמינו יענה לטלפון ודבר ראשון ישאל אתכם האם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת , אחר כך ישאל אותכם למתי אתם מעוניינים את העיסוי ? עוד ישאל אתכם הנציג האם ישנם בקשות מיוחדות או סוג טיפול מועדף?. עם המידע שאתם תספקו לנו אנו נפעל על מנת לאתר מטפל או מטפלת מתאימים על מנת שיגיעו אליכם הביתה כמובן במועד שבחרתם! ברגע שנאתר מעסה בשבילכם אנו כמובן ניידע אתכם ונתאם את הביקור. זהו כל שעליכם לעשות הוא לשבת בנחת על הספה ולהמתין למעסה שיגיע אליכם.

המעסה בדרכו אלינו כיצד נתכונן?

ברגע שהמעסה יגיע לפתח דלתכם הוא כמובן יציג את עצמו ואתם תתנו לו להיכנס למרחב הרצוי שבו תרצו לעשות את העיסוי זה יכול להיות הסלון או כל חדר אחר בבית . חשוב שהיה מקום שקט וגם מקום עם מספיק מרחב שבו יוכל המעסה להניח את מיטת העיסוי  המיוחדת שהביא וגם מקום שיוכל לזוז בו בקלות. המעסה כאמור יפתח את מיטת העיסוי שהביא ואתם תצטרכו להישאר בבגדים תחתונים (אם זה עיסוי המתבצע בעזרת שמן).אתם תתבקשו לשכב על מיטת העיסוי ולהניח את הראש בפתח המיועד לכך. המעסה יניח עליכם מגבת או סדין ויחשוף כל פעם את את החלק שהנו מעוניין לבצע בו את העיסוי. העיסוי יתבצע במשך 60 דקות או יותר תלוי לכמה זמן הזמנתם את העיסוי. לאחר שהמעסה יסיים לבצע את העיסוי תישארו לשכב על המיטה לעוד כמה רגעים וקומו לאט לאט והיזהרו לא לא להחליק שכן רגליכם עדין עם שמן עיסוי. חשוב לשתות משהו חם קר לעשות אמבטיה טובה וללכת לנוח .אנחנו בטוחים שתיהנו וכל שאלה ניתן לשאול את המעסה או לפנות אלינו בטלפון באתר.

עיסוי עד הבית באלעד.. לא רק !

אנו זמן מגע מתמחים בלספק מעסים ומעסות לא רק לעיסויים עד הבית אלא גם לאירועים למסיבות ולאירועי חברה . ספרו לנו על האירוע שאתם מתכננים ואנו נתפור לכם מספר מעסים במיוחד לכמות האנשים המגיעה. רוצים לשמוע עוד על עיסויים לאירועים ולראות תמונות כנסו לעמודינו עיסויים לאירועים ולתוכלו להתרשם.

 

תפריט נגישות