mobile

עיסוי באור יהודה יהוד והסביבה עד הבית

עיסוי ביהוד ואור יהודה והסביבה עד הבית

הזמנתם עיסוי באור יהודה עד הבית כנראה שעשיתם בחוכמה! למה? קודם כל בחרתם להשקיע בעצמכם ,להשקיע בבריאותכם , ולתת זמן פינוק רוגע והרגשה של שחרור לגוף שצמא כל כך לרגעים אלו .הגוף שלנו זו מכונה שדורשת תחזוקה תמידית ואם לא נשקיע בו אנו נרגיש את זה במוקדם או מאוחר .זרימת דם תקינה מביאה להרבה תופעות חיוביות שקורות בגוף שלנו, קודם כל ע"י הגברת זרימת הדם אנו מביאים לסילוק פסולת מיותרת מגופנו ,אנו מזרימים דם למקומות שלא רגילים כך ויוצרים חיים חדשים ברקמות הללו.כל הזרימה המושלמת הזו אפשר ליצור ע"י עיסוי ,העיסוי כאמור מגביר את זרימת הדם ויוצר הרגשה של ערנות רעננות והתחדשות.באזור אור יהודה יהוד והסביבה ישנה ביקוש גוברת לעיסוי ואנו בזמן מגע נערכנו לכך ומחזיקים בשורה של מעסים מהרמה הגבוהה ביותר ,המון מעסים מטפלים במרכז ואלו ערים שאנחנו נותנים שירות. לא מעט טיפולים נעשו באזור זה לשביעות רצון הלקוחות.מגוון הטיפולים רחב מאוד ועל זה נסקור בהמשך.

עיסוי ביהוד ואור יהודה עד הבית , למה כדאי להזמין ?

  • המחיר : עלות עיסוי באור יהודה או יהוד  אינה יקרה והיא כוללת בתוכה הגעה של המעסה עד פתח דלתכם בעירכם אור ויהודה או יהוד והסביבה  ,המעסה מגיע עם מיטת עיסוי מתקפלת סדינים ומגבות ,המעסה ידאג לקח שתהיה מוסיקה מרגיע ויעסה אתכם עם שמן עיסוי מיוחד שמן שקדים , אפשר כמובן לבקש שמן אתרי מסויים שישפר את הבריאות תלוי באיזה שמן.כל התענוג הזה כאמור לא יעלה לכם יקר בכלל יחסית לתשלום במקומות אחרים כלומר בתי מלון או ספא .
  • עיסוי באור יהודה במרחב הפרטי שלכם : אין כמו לקבל עיסוי ביהוד במקום הפרטי שלכם ,שמה אתם מרגישים הכי חופשי ,אתם חופשים לבחור את מרחב העיסוי ,האם בחדר פרטי או בסלון או כל מקום שתבחרו ,האם אתם רוצים לשים מוסיקה שתכניס אותכם לרגיעה המושלמת של העיסוי או לשים ריחות מיוחדים כמו קטורת או מבערי ריח מיוחדים ,כל האפשרויות האלו במרחב הפרטי שלכם תיצור לכם את הרגעים הכי מושלמים בשבילכם.כמובן שמיד אחרי העיסוי ניתן לשתות תה חם ולהכנס מיד למקלחת חמה  שתתרום מאוד להרגשה המיוחדת שלאחרי העיסויבאור יהודה  .שימו לב שאם אתם בוחרים לעשות עיסוי בבתי מלון או בספא אחרי העיסוי יהיה על גופכם שמן ועל זה תצטרכו לשים תבגדים ולהכנס למכונית או תחבורה ציבורית דבר שיהרוס לכם  את ההנאה ובכלל למה לעמוד בפקקים עם שמן על גופכם ,לכן אין כמו עיסוי בנוחות של כם במרחב הפרטי.
  • עיסוי ללא הוצאות מיותרות: שאתם עושים עיסוי באור יהודה תשלמו רק על עיסוי למה לשלם על הוצאות כמו נסיעות  או חניה או ביבי סיטר אם יש לכם ילדים .חסכו בעלויות והזמינו תעיסוי הכי מקצועי שמגיע לכם להנות.חיסכון בדלק ומקום החניה בשקט יכול להיות העוד חצי שעה לשעת עיסוי ביהוד מפנקת ,אז אם אפשר אז למה לא!.בנוסף לעלויות שאתם חוסכים בטח הזמן לכם יקר מאוד למה לחכות בפפקים ,למה לבזבז זמן מיותר של נסיעות ,מציאת מקום חניה ,פשוט חסכו בזמן והרויחו אותו כזמן איכות בשבילכם.

עיסוי עד הבית ברמת גן

אני גר באור יהודה או יהוד והסביבה ואני רוצה להזמין עיסוי עד הבית איזה עיסויים אני יכול להזמין?

קיימים הרבה סוגי עיסויים והעיסוי הכי טוב זה העיסוי הכי מתאים לכם וכזה שאתם תאהבו ותהנו בו , יש כאלה שאוהבים מגע עדין ומלטף, ויש כאלה שאוהבים מגע חזק עמוק וכזה שירגישו בעיסוי,יש אנשים שיעדיפו עיסוי ללא שמן ועיסוי שיכלול מתיחות ולחיצות וירגישו איברים שמזמן לא הרגישו אותם. אנו נסקור כמה עיסויים לפי העדפות :

  • עיסוי מתיחות ולחיצות ללא שמן : העיסוי המתאים ביותר לאופי עיסוי זה זה עיסוי תאילנדי ,פשוט תבקשו מהמעסה עיסוי תאילנדי, העיסוי יגרום לכם למתוח איברים ולהרגיש מקומות שלא הרגשת הקרבה מאוד זמן .בעזרת תרגילים מיוחדים המעסה ימתח את הידים ואת הרגלים ,יגרום לכם לשחרור, להארכת גידים ,ולזרימת דם משופרת העיסוי כאמור ללא שמן ועם בגדי ספורט קלילים ,העיסוי לרוב נעשה על מזרון אבל אפשר לעשותו גם על מיטת עיסוי ,כמו כן המעסה ישתמש בלחיצות ועוד מניפולציות לשחרור והרפיה של השרירים.
  • עיסוי באור יהודה יהוד רך ולמטף: רוצים עיסוי עדין,עיסוי רך ומלטף ביחרו בעיסוי השוודי בקשו מהמעסה עיסוי זה, העיסוי מתאים לאלו שרוצים להרגעה להכנס לתענוג של פינוק ,לריפיון של השרירים ,זהו השעה שלכם להרגע לשכוח מכל טירדות היום .העיסוי מתאים גם לאנשים עדינים ואינו מתאים לאלו שפוחדים קצת מעיסוי חזק שנכנס לרקמות עמוקות של השריר ויכול לגרום לכאב אפילו קל. העיסוי השוודי נעשה ללא בגדים עליונים ועם שמן לרוב שמן שקדים. ניתן להוסיף לשמן הקדים טיפות של שמנים אתרים כמו שמן אקלפטוס או עץ התה, יש המון והשמנים אתרים תורמים לבריאות תלוי בשמן ומשדרגים את העיסוי .
  • עיסוי חזק עמוק ומשחרר כזה שמרגישים: רוצים עסוי באור יהודה חזק ומשחרר תבקשו מהמעסה עיסוי רקמות עמוק ,זהו עיסוי חזק לא למפונקים ,המעסה לרוב ישתמש במפרקים,המרפקים במניפולציות שונות על מנת "להכנס לשכבות היותר עמוקות של השריר" המטרה לשחרר להזרים תדם במקומות שבדרך כלל את לא מודעים אליהם זהו עיסוי חזק מדוייק והשפעתו מורגשת במהלך העיסוי וגם לאחר . הרבה אנשים מאוד מרוצים שהזמינו עיסוי זה ,מאחר ומרגישים שעשו עיסוי כי המעסה יודע לגעת במקומות המדוייקות להן ולשחרר חומצות חלב תקועות .

מעונינים בעיסוי באור יהודה יהוד והסביבה ?  מקווים שתרמנו לכם לקבל החלטה איזה עיסוי אתם יכולים להזמין בחוכמה כל העיסויים ועוד עיסויים אפילו שלא ידעתם על קיומם את יכולים להתקשר ולהתייעץ בטלפון באתר כמו כן ישנה קטגוריה של סוגי עיסויים בתפריט ובו אתם יכולים לקרוא על עוד מגוון עיסויים כמו רפלקסולוגיה שיאצו ועוד ..

תפריט נגישות