mobile

עיסוי באבן יהודה עד הבית

מחפשים עיסוי באבן יהודה עד הבית , אז זה המקום הכי נכון למצוא בו עיסוי כמו שתרצו , אנחנו אתר זמן מגע נשלח לכם מטפל או מטפלת לעיסוי היכן שאתם גרים . בחירה בעיסוי באבן יהודה עד הבית הנה החלטה באמת חשובה ומעבר לפינוק היא תורמת רבות לבריאותינו. יש מגוון שלם של עיסויים ועליהם נסביר בהמשך. תהליך הזמנת עיסוי הנו פשוט ביותר וכל מה שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר בטלפון או בכפתור הוואטס אפ. אפשר כמובן לשלוח לנו הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם.

ניתן להזמין עיסוי ליחיד וניתן להזמין גם עיסוי זוגי , ואז מגיעים אליכם מטפל ומטפלת ויעסו באותו זמן את שניכם. ניתן גם להזמין מטפלת או מטפלת לעיסוי אחד אחרי השני ולא במקביל.

ישנה אפשרות להזמין שובר מתנה עיסוי עד הבית שתוכלו להעניק ליקרים לכם ,ליום הולדת ליום נישואין או לכל אירוע חברתי אחר. צרו עמנו קשר ואנו ננפיק לכם שובר אישי עם ברכה מיוחדת שאותה תרצו להוסיף לשובר, את השובר ניתן לשלוח ליקר לכם כמתנה כמובן.

אבן יהודה הנה מועצה מקומית הנמצאת בשרון , אבו יהודה נמצאת בסמיכות לנתניה ובעלת אוכלוסיה של 15 אלף איש. הרבה מתושבי אבן יהודה הזמינו ומזמינים מאיתנו עיסויים עד הבית ואני בהחלט ערים לביקוש זה. אנו עובדים עם מספר לא מבוטל של מעסים באזור וסמוכים ובטוחים שהם יהיו זמינים מתי שתבקשו להזמין עיסוי באבן יהודה עד הבית.

 

הכי כדאי להזמין עיסוי באבן יהודה עד הבית !

אנו נסקור בפניכם כמה סיבות למה כדאי להזמין עיסוי באבן יהודה עד הבית :

  • עיסוי באווירה ובאזור הנוחות שלכם – עיסוי בבית זהו האזור והמקום הכי נוח בשביל כל אחד ובטח גם בשבילכם. בבית אתה יכולים לארגן את הבית איך שבא לכם לקראת עיסוי, להיות לבושים איך שמתאים לכם וגם להתנהג בטבעיות. האווירה מאוד חשובה לעיסוי וזאת האווירה אותה תארגנו והכי מתאימה לכם. אפשר להפוך את הבית לאווירה של ספא של ממש , מה דעתכם לעמעם אורות או להדליק ניר ריחני ,כמובן לשים מוזיקה המתאימה והאהובה לכם. כל דבר אשר יעצימו את חווית העיסוי.
  • עלויות נחסכות – לא יצאתם מהבית כבר חסכתם המון , כך למשל עלות הנסיעה נחסכה מכם עלות נוספת הנה עלות החניה אם תתבקשו לכך , עלות נוספת הנה עלות השמרטפות לאלו שיש ילדים. כל העליות הנ"ל מצטברות לעלות העיסוי הכוללת מה שמייקר לכם בהחלט את עלות העיסוי הכוללת.
  • זמן נחסך – זמנכם בהחלט דבר יקר ביותר ע"י התנהלות חכמה תוכלו לנצל אותו בצורה הנכונה ביותר, נוכל להספיק לעשות הרבה דברים ביום .אם בחרת לעשות עיסוי לא בבית עליכם לקחת בחשבון את זמן הנהיגה למקום העיסוי את זמו מציאת החניה וישנם מקומות שתצטרכו להמתין בתור עד שיגיע תורכם לעשות עיסוי. כל זה כמובן נחסך אם תזמינו עיסוי באבן יהודה עד הבית , המעסה יגיע לביתכם במועד שתקבעו אחרי שעה יסיים את העיסוי ותהיו פנויים להמשך לעסוקות היום .
  • הרמה המקצועית הגבוהה – המעסים שלנו הן מין הרמה המקצועית ביותר , המעסים שלנו אינם מבצעים המון עיסויים ביום כך שהם מלאי אנרגיה וכוח להעניק לכם את העיסוי המיטבי ביותר. מקומות כמו בתי ספא למשל או בתי מלון המעסים שם מבצעים הרבה עיסויים ביום ומתומחרים אחרת מה שפוגע בטיב העיסוי. אנו מתמחרים את המעסים אחרת הם מרוצים יותר וכך גם הלקוח בסופו של דבר.
  • התייחסות לגוף אחרת – חשוב לבצע עיסוי אבל עוד יותר חשוב הנו כיצד אנו מתנהגים לגופינו אחרי העיסוי , הגוף שלנו זקוק לפעולות הנכונות והזמן לעקל את העיסוי , הפעולות הנכונות הנם לשתות משהו חם או קר לעשות מקלחת טובה וללכת לנוח. כל זה יתבצע כמובן המקום הכי נכון לעשות זאת וזה הבית. אנו יודעים על הרבה לקוחות שהעדיפו בעבר לעשות עיסוי בבתי ספא שהם יצאו מעיסויים מלאי שמן על הגוף  והיו צריכים למשל לנהוג הביתה מה שהיה לא נעים והוסיף המון מתחים לגוף.

בואו נבחר את העיסוי באבן יהודה עד הבית המתאים לנו!

לכל אחד מתאים סוג שונה של עיסוי אנו נתאר לכם כמה מהם :

  • מסאז רקמות עמוק – זהו מסאז חזק עמוק ומתאים לסוג מסוים של אנשים ספורטאים למשל ואלו העוסקים בפיתוח גוף אבל לא רק ,העיסוי עצמו מאוד יעיל לפתרון מכאובים להקלה על שרירים תפוסים ועבודה ממוקדת על שריר מסוים. המעסה בעזרת מפרקיו אמות וכפות ידיו יעסה וילוש בצורה חזקה וממוקדת את השרירים בגוף. העיסוי עצמו מעבר לזה שהוא כיפי את באמת תרגישו שעשיתם עיסוי ותרגישו על כל חלק בגוף. העיסוי מתבצע עם שמן והמטופל מתבקש להישאר בבגדים תחתונים
  • מסאז שוודי – זהו עיסוי בהחלט מפנק וכיך לא רגיל העיסוי עצמו עדין ולא חזק העיסוי יעיל להזרמת דם ואנרגיה בגוף מביא לריפוי שרירים תפוסים ומכאובים, מרגיע משחרר ומוריד סטרס ולחץ. רציתם עיסוי שיעזור לכם לשכוח מכל טרדות היום וייתן לכם הרבה כוח להמשך השבוע קחו עיסוי שוודי. העיסוי עצמו נעשה בעזרת שמן ,והמטופל מתבקש להישאר בבגדיו התחתונים.
  • עיסוי באבנים חמות – עיסוי זה משלב אבני מגמה חמות אותם מניח המעסה על גבי עור המטופל האבנים כאמור מחוממות ומעבירות את אותו חום לחום דבר המרגיע מאוד מהנה וכיפי העיסוי אתם מאוד בריאותי ומנקה אנרגיות שליליות. את העיסוי ניתן לשלב עם עיסויים כמו רקמות עמוק או עיסוי שוודי.
  • טיפול בכוסות רוח – טיפול יעיל מאוד לטיפול במכאובים בבעיות רפואיות ועוד. כוסות הרוח העשויות בדרך כלל מסיליקון או זכוכית מונחות על גוף המטופל ,הכוסות יוצרות וואקום וינקות את האוויר סביב , הוואקום גורם לזרימת דם במקום שהונחו ובעצם מביא לריפוי המקום. בכך שנוצרת תנועת זרימת דם ואנרגיה למקום. ניתן לשלב את הטיפול בכוסות רוח ביחד עם עוד עיסויים.
  • רפלקסולוגיה – אחד הדברים הבאמת כיפים ומענגים , כך הרגל הנה איבר מאוד רגיש וכל לחיצה על כף הרגל באמת נרגיש בצורה טובה ביותר, אבל תורת הרפלקסולוגיה הנה תורה הרבה מעבר לעיסוי כיפי , זוהי תורת שאומרת שכל נקודה משתקפת על הגוף כלומר כל לחיצה על נקודה מסוימת בכף הרגל תהיה השפעה לכך על גופינו , ע"י לחיצה על כף הרגל ניצור זרימת דם ושחרור אנרגטי ועצבי במקומות אחרים בגוף. לדוגמה לחיצה על הבהן תשפיע על הראש והמוח ,לחיצה על האזור מתחת לאצבעות תשפיע על העיניים והאוזניים, לחיצה על נקודות מתחת לבהן תשפיע על הלב. ישנם עוד הרבה נקודות.

עכשיו הגיע הזמן לעיסוי באבן יהודה עד הבית!

אז התקשרת אלינו להזמין עיסוי באבן הודה עד הבית ,אנו בתחילה נשאל אותכם האם את ממעוניינים במעסה גבר או אישה אחר כך נשאל אתכם מהו מועד העיסוי הרצוי כלומר תאריך ושעה ,נשאל האם אתם מעוניינים בעיסוי יחיד או זוגי ,עוד נשאל האם ישנם בקשות מיוחדות או בעיות מיוחדות. אחרי שתאמנו את כל הדברים מה שנותר כעת הוא להמתין למעסה שיגיע.

המעסה הגיע מה קורה עכשיו?

זהו המעסה הגיע אליכם הביתה , דבר ראשון הוא יציג עצמו ולאחר מכן אתם תכוונו אותו אל המקום בו בחרתם לעשות את העיסוי. המעסה יפתח את מיטת הטיפול המיוחדת יניח עליה סדין לבן ונקי. ם זה עיסוי עם שמן אתם תצטרכו להישאר בבגדים תחתונים לאחר מכן תתבקשו לשכב על מיטת העיסוי ולהניח את הראש בפתח המיועד לכך. העיסוי יימשך שעה או יותר בהתאם למה שהזמנתם בתחילה.

חשוב מאוד שתספרו למעסה אם יש לכם בעיות בריאותיות מסוימות או ישנם בקשות מיוחדות כך למשל האם תרצו עיסוי חזק או חלש או האם אתם מעדיפים שהמעסה יתמקד באזור מסוים בגופכם.

אתם מוזמנים בהחלט לשאול אותנו שאלות בטלפון או בוואטס אפ וגם את המעסה עצמו ביום הטיפול . תהנו!!!

 

תפריט נגישות