mobile

עיסוי בתל אביב יפו עד הבית

איך מוצאים עיסוי בתל אביב -יפו עד הבית? מה הפרמטרים הקובעים כי מדובר במעסה מקצועי? אילו סוגי עיסויים קיימים? ומהם היתרונות של עיסוי עד הבית?

אחד הפינוקים של העיר הגדולה הוא מידת זמינותם של השירותים המוצעים בה. עם זאת המבחר הרב עשוי להקשות לא פעם על הבחירה. לכן כאשר הנכם מחפשים עיסוי בתל אביב, מלבד סינון סוגי העיסויים שקיימים עד למציאת הטכניקה המועדפת עליכם, עליכם גם לוודא כי בחרתם בחברה מקצועית ומיומנת אשר המעסים שלה יהיו קשובים לצרכים שלכם במידה רבה, ידעו כיצד ליצור את האווירה הנכונה ויהיו בעלי הניסיון הנדרש, כך שאתם תוכלו להפיק את המיטב והמרב מהטיפול.

אז איך בעצם מוודאים כי בחרנו במעסה מקצועי ?

כאמור ישנם כמה קריטריונים לבחירת עיסוי בתל אביב – יפו כאשר הראשון בהם הוא מידת ניסיונו של המעסה. המעסה בו בוחרים צריך להיות בעל הכשרה מתאימה וכן בעל ניסיון של עשרות מטופלים. רצוי כי יהיה זה מעסה מדופלם אשר רכש את השכלתו ממוסדות מובילים ונבחרים, כך תוכלו לדעת בבטחה כי הוא מכיר את המלאכה, בקיא ברזי הטכניקה ויודע כיצד להעניק טיפול מקצועי. כמו כן מלבד המעסה עצמו, גם למיקום ישנה חשיבות מרכזית.חשוב שהמעסה יהיה קשוב לצרכים שלנו ,כבר בשיחת טלפון ניתן לדעת האם המעסה יהיה ער לצרכים שלנו כלומר אם נבקש מגע חזק או עדין המעסה ידע להתאים את העיסוי לצרכים שלנו.

איך מסאז' יכול לעזור לך?

מסאז' יכול לתרום לך רבות בהמון דרכים שונות ומגוונות:

  1. רענון העור

החיכוך הקל של הידיים של המטפל שלך יחד עם קרם העיסוי והשמן גורמים לקילוף עדין, מה שמאפשר הופעת תאי עור טריים.

  1. הרפיה של מערכת העצבים

בזמן שאתה נרגע, מערכת העצבים שלך נכנסת למצב "מנוחה ועיכול". אם יש לך אזורי כאב ומתח בגופך, יתכן שהם תוצאה של לחץ על עצבים הנגרם על ידי שרירים תפוסים, ועיסוי עשוי להקל עליו.

מערכת עצבים רגועה פירושה שייצור ההורמונים יתאזן. הייצור של הורמוני לחץ כגון קורטיקוסטרואידים (LDL) פוחת, כאשר הורמונים שגורמים לתחושה טובה, כמו אנדורפינים, גדלים. הורמונים המווסתים את מחזורי השינה / השכמה, המחזור החודשי, תאי החיסון, רמת הסוכר בדם, ואפילו כמה אוכל אתם אוכלים, כולם מגיבים בחיוב לרגיעה המלווה בעיסוי גוף.

  1. יתרונות שלד-שריר

השרירים שלך הם כמו ספוג – כאשר הם מתכווצים, דם ונוזלי לימפה מופרשים, וכך דם טרי נכנס לתאים תזונתיים, חמצן ותאי חיסון טריים. המטפל שלך עשוי לשלב בעיסוי גם מתיחות וטווח תנועות, שמגייס את המפרקים ומציב מתח יעיל על השרירים, הרצועות והגידים שלך.

  1. ניקוי רעלים לימפתי

מערכת הלימפה חיונית לאיזון הנוזלים ותפקוד המערכת החיסונית שלך. כלי הלימפה מקבילים לכלי הדם בכל גופך, וקבוצות גדולות של בלוטות לימפה נמצאות בצוואר, בבית השחי ובמפשעה.

כאשר המטפל שלך עובד על זרימת דם דרך השריר והרקמה, הוא גם מנקז את מערכת הלימפה, שם בלוטות הלימפה מסננות תאים מתים, מוצרי פסולת ופתוגנים אפשריים. זרימת לימפה איטית תורמת לאגירת נוזלים, וניקוז מערכת הלימפה עשוי להפחית בצקות בחלקים מסוימים של הגוף.

  1. אספקת דם-עצם משופרת

האם ידעת שלעצמות שלך יש גם אספקת דם והן מקבלות את אותם יתרונות מעיסוי כמו השרירים שלך? זרימת הדם מביאה סידן ומינרלים אחרים לעצמות שלך כדי לתמוך בכוחם ובתפקודם, כך שמערכת השלד שלך זוכה לדחיפה משמעותית מהעיסוי.

  1. לב בריא

עיסוי גוף טוב גם ללב שלך. הרחבת כלי הדם המיוצרים על ידי עיסוי מגבירה את החזרת הוורידים שלך, אשר כתוצאה מכך, מגבירה את זרימת הדם והחמצן לכל האיברים שלך. כך, כל מערכת הלב וכלי הדם בכל גופך משתפרת. הפעלת מצב "מנוחה ועיכול" של מערכת העצבים הפארא-סימפתטית מסייעת לוויסות לחץ הדם וקצב הלב.

  1. עיכול בריא

מתח גובה מחיר ממערכת העיכול, ועיסוי בגוף יכול להשפיע בצורה בריאה מאוד על האופן שבו הגוף שלך מעבד מזון וחומרים מזינים. מערכת העצבים הפארא-סימפתטית מווסתת את העיכול, מייצרת כימיקלים נדרשים (כמו רוק, מיץ קיבה ואינסולין) ומגרה את הפריסטלטיקה, שמעבירה מזון דרך המעיים שלך.

  1. נשימה משופרת

המטפל שלך עשוי לבקש ממך לנשום עמוק בתחילת העיסוי. נשימה בלתי מוגבלת היא אחת הדרכים המהירות להפחתת לחץ, והנשימה הראשונה שלך על שולחן העיסוי עשויה להפוך לאנחת רווחה. בנוסף לסרעפת, ישנם שרירים בצלעות, בחזה ובצוואר המסייעים לנשימה.

מכיוון שכל כך הרבה מתח מצטבר בשרירי הכתף, החזה והצוואר, אין פלא שהנשימה שלנו נעשית מוגבלת כשאנחנו לחוצים. ככל שאתה נרגע לעיסוי והנשימה שלך מעמיקה ומתחלפת, המטפל שלך יכול לעבוד בשרירים מתוחים כדי להפחית את הלחץ בשרירים המסייעים לנשימה. אם תבקש, המטפל שלך יכול לעסות גם את השרירים הבין-צלעיים החשובים לנשימה טבעית וללא מאמץ.

 

סוגי מסאז בתל אביב יפו מומלצים

 

  • עיסוי שוודי. סוג זה של עיסוי משלב לחיצות, שפשופים ותנועות מעגליות עמוקות וארוכות זורמות לכיוון הלב. סוג זה של עיסוי טוב גם לאנשים חדשים בעיסוי. בחר עיסוי שוודי להרפיה או לטיפול בכאב קל.

 

  • עיסוי באבנים חמות. סוג זה של עיסוי טיפולי דומה לעיסוי שבדי, רק המטפל עושה שימוש באבנים מחוממות בנוסף או במקום הידיים שלו. עיסוי באבנים חמות הוא הטוב ביותר עבור אנשים הסובלים מכאבי שרירים ומתח, או שפשוט רוצים להירגע.

 

  • עיסוי רקמות עמוק. עיסוי רקמות עמוק הוא סוג של עיסוי המשתמש בלחץ רב יותר מאשר עיסוי שוודי. זו אפשרות נהדרת אם יש לך כאב, בעיות שרירים כרוניות, פציעות או חוסר איזון. זה יכול לעזור להקל על שרירים תפוסים, כאבי שרירים כרוניים וחרדות.

 

  • עיסוי ספורטאים. בחירה טובה אם יש לך פציעה בגלל שימוש חוזר בשרירים. עיסוי זה עשוי גם לסייע בשיפור הגמישות וביצועי הספורט והפחתת הסיכון לפציעה.

 

  • רפלקסולוגיה. רפלקסולוגיה משתמשת בלחץ עדין עד יציב על נקודות לחץ שונות של כפות הרגליים, הידיים והאוזניים. אפשרות טובה אם לא נעים לך שהמטפל ייגע בכל גופך, מכיוון שאתה יכול גם להיות לבוש לחלוטין במהלך סוג זה של עיסוי.

 

  • עיסוי הריון. סוג זה של עיסוי מתמקד בלחץ עדין והוא טוב להרפיה ולהפגת מתחים קלה. בנוסף, עיסויי הריון יכולים לסייע בהפחתת כאבי גוף בהריון, הפחתת מתח

חוויה בלתי נשכחת..באזור תל אביב – יפו 

כעיר האפשרויות הבלתי נדלות, תל אביב -יפו מציעה לכם גם את האפשרות ליהנות מהזמנת עיסוי עד הבית. עבור רבים מדובר בפתרון אשר חוסך זמן וכסף וכן מאפשר לכם להרגיש כמה שיותר נינוחים בעת העיסוי עצמו, שכן אתם נמצאים בסביבה בטוחה ומוכרת. צוות המעסים של זמן מגע יגיע עד אליכם למסאג' עד הבית, עם כל הציוד כאשר הוא יודע כיצד ליצור את האווירה הנעימה, המפנקת והמרגיעה ביותר עבורכם. כל המעסים שלנו בעלי ניסיון והשכלה ממוסדות מוכרים ומובילים, והם יספקו את התמורה המלאה ביותר עבור ההשקעה שלכם תוך שעושים את כל שיידרש על מנת שתהיו מרוצים.
עיסוי צוואר תפוס
לפרטים נוספים אודות עיסוי עד הבית בתל אביב צרו עמנו קשר עוד היום וצוות המטפלים שלנו ישמח להגיע ישירות אליכם לפסק זמן מרגיע ומהנה.

תפריט נגישות