mobile

עיסוי באירועים

רוצים ארוע מוצלח ? בחירה בעיסוי הינה בחירה מצויינת לארוע כיפי, מהנה ומושלם. צוות המעסים האיכותי של זמן מגע שנבחרו בקפידה ידעו לספק שירות עיסוי מקצועי, בריאותי ומרענן לארוע. אנו נדע לתפור במדוייק את הארוע המתאים לכם: מהי כמות המטפלים הנדרשת בהתאם למספר המשתתפים, מהו הזמן הדרוש לכל עיסוי, האם מטפלים או מטפלות, האם נדרשות מיטות עיסוי או כיסאות שיאצו מיוחדים, האם נדרשת הצללה וכו.. עזרו לנו לעזור לכם והתקשרו להתייעצות וכל שאלה . איריס – 073-7759944
 
 

מעסים לאירועים 

הזמנת מעסים לאירועים מחייבת תשומת לב לכל אחד ואחת, למרות המתרחש באירוע עצמו. המעסים צריכים להיות מקצועיים ובו זמנית קשובים לכל מטופל ונכונים להוציא אותו עם חוויה ייחודית.
 
האירוע שלך יכול להיות יוצא דופן ואנו ב"זמן מגע" נשמח לעמוד לרשותך ולהרכיב עבורך צוות מעסים המתמחה במגוון טיפולים המשתלבים באופן טבעי באירוע.
 

עיסויים לאירועים – אנו נדאג לפרטים הקטנים

האירוע הוא אירוע חשוב מאד ועם זאת אין כל סיבה להעמיס בדאגות. הצוות המקצועי שלנו מומחה בתחום עיסויים לאירועים וישמח לעמוד לרשות המוזמנים באירוע שלך. מבחירת המטפלים, בחינה אילו טיפולים יוצעו באירוע, הקמת מתחם מתאים ועד טיפול מקצועי במהלך האירוע, אנו נדאג לשביעות הרצון של המטופלים.
 
המטרה שלך בהכנת האירוע צריכה להיות הזמנת נותני השירות הטובים ביותר כך שהאירוע יתנהל בהצלחה ואנו נשמח להיות חלק ממנו ויותר מכך. נשמח לבחון יחדיו אילו מעסים יהיו הטובים ביותר עבור האירוע שלך וכיצד ניתן לשדרג את החוויה של המשתתפים במהלכו ושלך.
 

"זמן מגע" עומדים לרשותך

ב"זמן מגע" חשוב לנו לתת לך שירות מקצועי ואישי. כל המטופלים נבחרים על ידינו בקפידה ומגיעים עם ניסיון רב בתחום. בהזמנת עיסויים לאירועים מובטח לך צוות שיודע לא רק לעשות עיסוי אלא גם מכיר את התחום, יודע לתת לכל משתתף באירוע את תשומת הלב הראויה ולבצע טיפול מקצועי גם בשטח.
 
אנו ניקח אחריות, נדאג להגיע עם הציוד הנכון ובהתאם לבקשותייך נדאג לצוות מגוון שיוכל לתת שירות למשתתפי האירוע לפרטים נוספים, זה הזמן להשאיר את פרטייך באתר.

תפריט נגישות