mobile

עיסוי למסיבת רווקות

רוצות מסיבת רווקות מוצלחת ?  בחירה בעיסוי בריאותי, מפנק , משחרר וכיפי, הינה בחירה מצויינת למסיבת רווקות מושלמת, העיסויים מאוד ישמחו את הכלה וחברותיה.
אנו, בזמן מגע מתמחים ובעלי ניסיון עשיר בלספק שירות עיסוי מקצועי למסיבת רווקות ,אנו נדע לתפור לך חבילת עיסוי המדוייקת לך לפי כמות המשתתפות ,המיקום הנוח לכן,
והזמן הרצוי לעיסוי לכל משתתפת והכלה עצמה.

המחירים נוחים וגמישים, אל תההסי להתקשר כדאי להתייעץ ולקבל פרטים נוספים : 073-7759944

צוות מקצועי של מעסים למסיבת רווקות

צוות מקצועי יגיע אלייך אל מסיבת הרווקות, יקים במקום מתחם מתאים ויציע לך ולשאר המשתתפות מגוון טיפולים. בין היתר באפשרותך לבחור בין עיסוי שוודי, רקמות עמוק, תאילנדי ועוד טיפולים מקצועיים.
כדי לעזור לך לבחור את הצוות הטוב ביותר עבור המסיבה שלך וכדי להבטיח לך טיפול מקצועי ומרגיע, אנו עומדים לרשותך ונשמח להעמיד לרשותך את האפשרויות השונות, לפרט על סוגי הטיפול ובסופו של דבר נדאג להביא עד אלייך את המטפלים הנכונים ביותר.

הנאה מושלמת לך ולחברייך

עיסויים למסיבות רווקות נותנים מענה מושלם לכלה ולחברותיה. המעסים המגיעים למסיבה מביאים איתם את כל הציוד הנדרש ובתיאום מראש יוכלו להקים מתחם מתאים וזאת אם המסיבה מתקיימת בטבע או במקום פתוח.
אחת אחר השנייה תוכלו להיכנס לטיפול וליהנות מפינוק אמתי, הירגעות ותשומת לב. חשוב לציין כי לא רק הכלה תיהנה מפינוק ומעיסוי המתאים לאופייה ובקשותיה אלא גם חברותיה. לשם כך יש להקפיד לתת לחברה את כל הפרטים על המסיבה, לבחור אילו עיסויים יינתנו במסיבה וכמה מטפלים יגיעו אליה.

לארגן את מסיבת הרווקות המושלמת

אם זכית לארגן לחברתך הטובה את מסיבת הרווקות, זה הזמן ליצור קשר ולבדוק איך תתפנקו במהלך המסיבה. בחירת עיסויים למסיבות רווקות היא בחירה מפנקת שצריכה להיות טבעית בתקופה זו של חיי הכלה. העיסוי יעניק לכלה התחלה מרעננת ומרגיעה של חיי הנישואין.
כדי שלא כל הארגון "ייפול" עלייך, אנו נשמח לספק מהידע ומהניסיון שלנו ולהתאים יחד איתך את המטפלים הטובים ביותר, לבחור אילו עיסויים יינתנו במסיבה ונדאג לצוות מקצועי וקשוב שיפנק וישמח אתכן במהלך המסיבה.

זמן מגע

"זמן מגע" שמח להעמיד לרשותך מעסים למסיבת רווקות, בדגש על מקצועיות, יחס אישי, מתן תשומת לב ואחריות להגעה בזמן ובבגדים ייצוגיים. לפרטים נוספים, זה הזמן להשאיר את פרטייך באתר.

תפריט נגישות