mobile

טיפול בכאב בעזרת עיסוי

מה זה כאב? אילו טיפולים קיימים לטיפול בכאבים? ומדוע עיסוי נחשב לאחת הדרכים המומלצות והיעילות להקל על כאבים?
ההגדרה של כאב היא תחושה של סבל ואי נוחות המעידה על פגיעה ברקמות הגוף השונות. אולם להופעתו של כאב ישנן גם סיבות הישרדותיות ולהן יתרון אבולוציוני: הכאב מתריע בפני סכנה מידית לפגיעה גופנית ועל כן הוא מוביל את האדם הנפגע להתמודד עם הבעיה ולפנות לקבלת עזרה. ישנם סוגים שונים של כאבים ואלו נובעים מנסיבות שונות ומגוונות, עם זאת המשותף לכלל הכאבים הוא שלרוב, האדם הסובל מהם יפנה לקבלת טיפול מידי אנשי מקצוע המתמחים בטיפול בכאבים.
 

גם מעסים הנם מומחים לטיפול בכאבים

 לא פעם הכאב אינו מפסיק גם לאחר שהוא מעביר לנו את המסר ההישרדותי, כאשר רבים האנשים אשר סובלים מכאבים על בסיס יומיומי, אולם אינם יודעים להסביר מהיכן הם נובעים ומדוע. כאבים אלו עשויים לפגוע בתפקוד היומיומי, למנוע מאתנו לבצע פעולות שונות או להרגיש חופשיים עם הגוף ובאופן כללי באפשרותו של כאב להשפיע גם על מצבנו הרגשי ועל מצב הרוח שלנו. כאן בדיוק עיסוי נכנס לתמונה, תוך שהוא נותן מענה הן להיבטים הפיזיים של הכאב והן לנפשיים ומסייע ליצירת איזון מחודש של הגוף.
 

ישנם סוגי עיסויים רבים לטיפול בכאב

 כאמור כאשר המטרה היא לטפל בכאב, הרי שישנן שיטות טיפול וטכניקות רבות וטובות אשר מסייעות להקל על כאבים מחד ולהוריד את מפלס החרדה והמתחים מאידך. את טכניקת העיסוי יש לבחור בהתאם לבעיה אשר עליה מתלונן המטופל ולכן על המטפל להיות בעל הכשרה מתאימה כשלזכותו עומד ניסיון של עשרות מטופלים. בדרך זו יוכל לזהות את הבעיה ולהתאים לה את הטיפול הרצוי והיעיל ביותר.
 

צוות המעסים של זמן מגע ישמח לתת מזור לכאבים שלכם

 אנו בזמן מגע שואפים שתקבלו את התמורה המלאה ואת המענה המושלם לסיבה שעבורה התקשרתם. כל אחד מן המעסים שלנו הנו מומחה בתחומו אשר יכול לספק טיפול בכאב תוך שיוצר אווירה רגועה, עוטפת ומכילה. המטפלים שלנו יגיעו אליכם לעיסוי עד הבית והם יקשיבו לצרכים שלכם על מנת לתת טיפול מדויק אשר עונה על המטרה.
 
לפרטים נוספים אודות סוגי טיפול בכאב או להזמנת עיסוי עד הבית צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

תפריט נגישות