mobile

הירדמות בעיסוי

עיסוי הוא טיפול במגע המאפשר לשחרר גוף תפוס ולטפל במכאובים שונים. את העיסוי יכול לבצע רק מטפל (או מטפלת) מקצועי שעבר הכשרה מתאימה לעסוק בתחום. כבר בשיחת הטלפון מומלץ להגדיר את הבקשה שלך ולבדוק שאכן ישנו מטפל מומחה שיכול לתת מענה לאותה הבקשה ובמיוחד אם יש לך בעיה פיזית הדורשת מענה מקצועי.
 

הרדמות בעיסויים

 הרדמות בזמן עיסוי היא אינה מצב נדיר והיא מעידה על תגובה חיובית של המטופל לטיפול. ברגע שהמגע נעים והאווירה בטוחה, המטופל מרשה לעצמו להרפות והדבר מתבטא גם בהרדמות. מצב זה מאפשר למטפל להמשיך בעיסוי ולמטופל להתמסר לחלוטין לתהליך וקורה פעמים רבות בהזמנת עיסוי עד הבית.
אם יש לך נטייה להירדם בעת העיסוי, כל שעלייך לעשות הוא להתמסר לנטייה זו ולהרגיש בנוח עם המטפל. כאשר יגיע הזמן המטפל ינחה אותך כי עלייך להסתובב או שהגיע הזמן להתעורר והוא יעשה זאת ברגישות, נינוחות ואפילו ההתעוררות תהיה חלק מתהליך הטיפול.
חשוב לציין כי אם השינה היא לא חלק מהטיפול, אין הדבר מעיד על איכותו וכי ישנם מטופלים אשר נהנים להישאר ערניים לכל אורך העיסוי. התפקיד של המטפל הוא להתייחס אלייך, להיות נוכח בדרך הנוחה לך ביותר ולהתאים עצמו לתגובותייך.

עיסוי מקצועי בלי לצאת מהבית

עיסוי עד הבית מאפשר לך ליהנות מטיפול נעים ומקצועי, בלי לצאת החוצה ובמקום הבטוח והנעים שלך. אין כל צורך לארגן את הבית לשם כך אלא פשוט לדאוג שיהיה מקום להניח את המיטה ולהתמסר לטיפול. מעבר לכך שבאפשרותך להזמין עיסוי מרגיע, באפשרותך לבקש לטפל בבעיה ספציפית כמו כאב גב באזור מסוים, טיפול רקמות עמוק ועוד. העיסוי יתבצע במקצועיות, יותאם לך באופן אישי ובלי לצאת מהבית.

לאילו אירועים מומלץ להזמין עיסוי עד הבית?

מסאז' עד הבית מתאים להרגעת הגוף וטיפול בבעיות שונות, אך הוא גם הזדמנות לפינוק זוגי ואפשר להזמינו כמתנת יום הולדת, יום נישואין וכל אירוע אחר. באפשרותך להזמין עיסוי יחיד, זוגי ואפילו לקבוצות למסיבת רווקים ורווקות.
"זמן מגע" מזמין אותך לקבל את הטיפול המקצועי ביותר, בביתך וכל שעלייך לעשות הוא להשאיר את פרטייך באתר.

תפריט נגישות