mobile

הזמנת עיסוי לחברות וארגונים

הזמנת עיסויים לחברות וארגונים זוהי בהחלט האטרקציה החמה היום בשוק. רוצים עובד גם מרוצה גם יעיל  וגם אשר דואג לבריאותו ..הזמינו עיסוי למקום העבודה 

העובד ירגיש משוחרר  חופשי , זה ימלא אותו באנרגיות חדשות מרעננות וגם יגרום לו להרגשה חיובית כלפי מקום  העבודה שמשקיע בו.

יצטרפו להרבה לקוחות שכבר הבינו שעיסוי במקום העבודה זה בהחלט חוויה ששווה להשקיע והתקשרו להתעניין ולהתייעץ בטלפון באתר. איריס : 073-7759944

 

הזמנת עיסוי לחברות וארגונים במשרדים, סוגי העיסויים והיתרונות :

הרבה אירגונים וחברות מעוניינים בהזמנת עיסוי למקום העבודה אבל אינם יודעים בעצם איזה סוגי עיסויים קיימים ומהם הפופלארים ביותר שניתן לעשות במסגרת מקום העבודה או באירוע :

  • הזמנת עיסוי במשרדים צורת העיסוי וסוגי טיפולים :  המטפלים מגיעים למקום העבודה ומעניקים עיסוי קליל על כסא העובד תוך כדי העבודה , העיסוי מרגיע ומפנק ונמשך בין 10 – ל 15 דקות העיסוי יכול לכלול מתיחות של הידיים עיסוי לחיצות על הגב תוך כדי שימוש בטכניקות מסויימות , לחיצות בנקודות מסויימות על הגוף היכולות לגרום לשינוי בהרגשת שחרור ואף להפיג כאב. העיסוי יכול לכלול גם עיסוי קרקפת ועיסוי צוואר המתאים במיוחד לאלו העובדים במשרדים כדי לשחרר קצת מחשבות ולשקוע לכמה דקות ברגיעה מוחלטת ואחרי זה לחזור לעבודה עם יותר מוטיבציה וביצועים מרשימים יותר, הדבר הוכח והמון עובדים הוכיחו שיפור וייעול במסגרת העבודה .סוג נוסף של עיסוי הינו עיסוי בשכיבה המעסה יכול להביא עימו מיטת עיסוי מיוחדת וכאן מגוון העיסויים הינו רחב יותר , מאחר והעיסוי נעסה בשכיבה אז מגוון התנועות וסוגי העיסוי רבים יותר כמו: ניתן לעשות עיסוי מתיחות לרגלייים ותרגילי מתיחות לגב ניתן לשלב תרגילים מסגנון עיסוי תאילנדי וגם רקמות עמוק , ניתן לשלב עיסוי לחיצות שיאצו , למרות שלא פופלארי להשתמש בעיסוי במקום העבודה אפשר לשלב שמן עיסוי מיוחד שמן שקדים שגורם לעיסוי מפנק וחלק יותר .סוג נוסף של עיסוי הינו עיסוי על כסא שיאצו מיוחד , המעסה מגיע עם כיסא מיוחד ומפנק במיוחד המטופל. העובד יושב על הכיסא בתנוחה מיוחדת מה שמאפשר לו רגיעה עמוקה במיוחד ומאפשרת למטפל בו לטפל במקסימום נוחות כאשר הכיסא המיוחד נבנה בצורה כזאת שקל למטפל להגיע למקומות הדורשים עיסוי כך שהוא מבליט את אזור הכתפיים גב תחתון הצוואר עוד , הכיסא הוא אמצעי נפלא לצורת עיסוי מושלמת וקל גם להביא אותו למקום העבודה הוא מתקפל ונוח לנשיאה . אז סקרנו שלושה סוגים של עיסוי שניתן להזמין במקום העבודה , עיסוי על כיסא העובד , עיסוי על מיטת עיסוי ועיסוי על כסא שיאצו מיוחד .
  • יתרונות העיסוי במשרדים : אם החלטתם לפנק את העובדים במקום העבודה בעצם לא בזבזתם יום עבודה יקר! העובדים נשארים במקום העבודה ממשיכים בעבודתם ובהתאם לחלוקת המעסים במקום העבודה כל עובד מגיע תורו לקבל עיסוי מפנק מהמטפל, כאמור כל עובד מקבל זמן של עד רבע שעה וחוזר רענן להמשך עבודתו . יתרון נוסף שהינו חוסך בלוגסטיקה מורכבת ויקרה, אין צורך בלתזז ולמצוא מקום בילוי בחוץ למצוא מקומות חניה ולארגן נסיעות עבור עובדי החברה למקומות בילוי בחוץ ובטח גם לארגן להם ואוכל ושתיה .יתרון נוסף  הוא ההשפעה הפסיכולוגית פתאום שעובד מרגיש שמקום העבודה  בו הוא רגיל לעבוד הוא לא רק מקום עבודה שמוציא אנרגיות אלא מקום עבודה שמחדש ומביא אנרגיות חדשות גורם לו להשפעה חיובית בו במקום הוא עובד.

הזמנת עיסוי לחברות ואגונים באירועים בשטח, יתרונות וסוגים :

  • הזמנת עיסוי לחברות לאירוע מחוץ למשרד, כוללת הגעה של מספר מעסים לאירוע בחוץ, העובדים מקבלים עיסוי של עד רבע לכל עובד במידה והעיסויים הם עיסויים יבשים רגילים לגוף ולא כפות רגליים העיסוים נעשים על מיטות עיסוי מתקפלות הנפתחות והעובד שוכב לא על המיטה ומקבל עיסוי מהנה של מתיחות לחיצות בנקודות מסויימות בגוף , העובד יכול לבקש את הלחיצות העיסוי חזק יותר או חלש יותר, מאחר והעיסוי אינו נעשה במשרד והעובד אינו צריך לחזור למקום עבודה ניתן לבקש מהמעסה עיסוי בשמן מה שיתן יותר אפקט עוצמה והנאה לעיסוי. סוג נוסף של עיסוי שכבר דיברנו עליו הוא עיסוי על כסא שיאצו מיוחד מה שנכון גם לעיסוי בשטח, נוסיף כאמור שהעיסוי בכיסא המיוחד בנוסף להמצאות העובד בשטח הופך את החוויה למהנה במיוחד.עיסוי נוסף שניתן לעשות בשטח והוא מהנה מאוד זהו עיסוי כפות רגלים, המטפל המיומן ידע להעניק עיסוי לכפות הרגלים במקצועיות רבה ,והעובד המטופל יוכל לשבת כל כסא נוח מיוחד ולהתפנק לו . ההרגשה של רגלים קלילות ומשוחררות נותנת תחושה נפלאה והרבה כח להמשך.
  • יתרונות העיסוי לחברות בשטח : אין כמו לשבור את השגרה ולצאת ממקום העבודה לשגרה אחרת אשר תנקה את הראש, להתנתק ליום אחד מהמשרדים ומאוירת העבודה נותנת אפקט מעולה לעובד ואף יכולה להעצים את האטרקציות כמו עיסוי שמקום העבודה מתכוון להעניק.יתרון נוסף אין מה לעשות יציאה ממסגרת העבודה, מעצימה את חווית הגיבוש ויש משהו בעיסוי שגורם לנו להרגיש הרבה יותר משוחררים ,להפתח ואף להתגבש יותר,  זה ברור קבוצת אנשים אשר מקבלים עיסוי יוצאים הרבה יותר מגובשים מה שמשפר את התקשורת בין העובדים ומעלה את תפוקת העבודה .

עיסוי לאירועים

אוקי השתכנענו, כמה מעסים כדי להזמין , מה ההתמחות? האם מטפלים או מטפלות ? וכמה יעלה התענוג הזה?

  • כמה מעסים להזמין : מניסיון שלנו הרבה חברות מזמינות מעסים למשך ממוצע של כ – 4 שעות, כמה מעסים זה כבר תלוי במספר המשתתפים בהנחה וכל עובד מקבל טיפול של רבע שעה 4 מטופלים הינה שעת עבודה של מטפל זאת אומרת מטפל אחד ל 4 שעות יטפל ב 16 אנשים, וכך הלאה, ניתן להזמין כמות מטפלים בהתאם למספר המשתתפים , לא לשכוח שגם המעסים הם בני אדם וזקוקים למנוחה של כרבע שעה .
  • מה ההתמחות של המעסים : על מנת שנוכל להציע לעובדים מגוון רחב של טיפולים מומלץ להזמין מטפלים שיכולים לתת היצע רחב של טיפולים, כלומר אנחנו נרצה שבאירוע שלנו יהיה סוגי טיפול של טיפול יבשים, מתיחות , לחיצות, מעסים שמסוגלים להעניק טיפולים חזקים עמוקים יותר וגם כאלו שיודעים להעניק טיפול עדין מפנק ומרגיע.
  • האם מטפל או מטפלת : זו סוגיה שעולה הרבה באירועי חברה , מאחר ויש אנשים עם עדיפיות שונות ,למשל אנו מכירים המון חברות שנשים מעדיפות שנשים יעניקו להם טיפול מסיבות שונות כמו שמירת נגיעה ועוד… יש למשל גברים שמעדיפים שמעסה גבר יטפל בהם מאחר וגברים יודעים בדרך כלל להפעיל הרבה יותר כוח וכך הן יקבלו טיפול חזק לשביעות רצונם, לעומת זאת ישנם גברים או נשים שמעדיפים עיסוי עדין יותר לכן מעדיפים שנשים יטפלו בהן . העצה שלנו להביא מעסים בהתאם לסוג האוכלוסיה המטופלת אבל אם אין העדפה מסויימת להביא לאירוע חצי נשים מטפלות וחצי גברים מטפלים .
  • כמה יעלה עיסוי לחברות וארגונים  : עלות מטפל לשעה נעה בין 160 שקל ל 220 שקל . נכנסים עוד שקלולים בתמחור הארוע כמו כמה שעות הארוע , כמה מטפלים יהיו בארוע לכמה עובדים וגם מיקום הארוע האם הארוע נמצא במקום מרוחק שקשה למטפלים להגיע אליו וישנם עלויות  של נסיעות ודלק . עוד פרמטר שנכלל בתמחור במידה ויש הוצאות חניה וצריך לארגן חניה, אז פרמטר זה נלקח בחשבון.

מקווים שהארנו לכם כמה נקודות חשובות בדרך לארוע מוצלח, כאמור לא להסס להתקשר ולהתייעץ ואיריס תשמח לענות על כל שאלה, המחירים נוחים וגמישים ואנו בעלי ניסיון רב באירועים מוצלחים לשביעות רצון הלקוח

תפריט נגישות