mobile

רפלקסולוגיה עד הבית

רפלקסולוגיה – עד הבית

בזמן מגע אנו מעמידים לרשותכם צוות מעסים מיומן ומקצועי אשר מתמחה בטיפולי רפלקסולוגיה עד הבית. כך אתם תוכלו להירגע ולקחת פסק זמן או לחלופין לזכות למזור עבור הכאבים שלכם בנוחות של הבית שלכם.
מהי רפלקסולוגיה?
על פי הרפלקסולוגיה כפות הרגליים הן איבר סומאטוטופי, משמע שכל איברי הגוף השונים משתקפים בכפות הרגליים. כתוצאה מכך לכל איבר בגוף האדם יש אזור המקביל לו בכף הרגל. בנוסף על פי תורה זו בגופינו ישנם מרידיאניים העוברים בכל הגוף, מכף הרגל ועד הראש כאשר חסימה במקום מסוים במרידיאן תגרום לבעיה בריאותית. באמצעות רפלקסולוגיה ניתן לעודד את זרימת הדם, להעיר את כוח הריפוי הטבעי של הגוף וליצור איזון וכך לטפל בהצלחה בחסימות השונות.
 

שיטת העיסוי

מטרת הרפלקסולוג היא להסיר חסימות ולגרום לסירקולציה ולזרימת דם טובה בגוף. בעת טיפול רפלקסולוגיה עד הבית יבוצעו לחיצות ומתיחות באותן הנקודות בכף הרגל המשקפות את האיברים אותם רוצים לאזן. הטיפול נעשה בשכיבה על מיטת טיפולים כשהמטופל לבוש וכפות הרגליים חשופות.
 

מטרת העיסוי

הזמנת רפלקסולוג עד הבית תסייע במידה משמעותית להורדת רמות המתח וזאת בשל האמונה כי רוב המחלות הכרוניות הנפוצות קשורות בין היתר לרמות מתח גבוהות.
 

למי מתאים העיסוי

הרפלקסולוגיה משמשת הן לשם התמודדות עם סימפטום קיים והן לשם מניעה. מצבים בהם עשויה להיות תועלת לשימוש ברפלקסולוגיה כוללים בעיות נשימה, אלרגיות, כאבי ראש, בעיות אורתופדיות, בעיות במערכת העיכול, הפרעות שינה, חוסר איזון הורמונאלי ובעיות פריון. כמו כן, הרפלקסולוגיה עשויה לתרום להפחתת דיכאון, חרדה ולחץ נפשי. אין מגבלה לגיל המטופל.
 
בזמן מגע צוות המעסים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם עם טיפולי רפלקסולוגיה עד הבית. באפשרותכם להזמין רפלקסולוג עד הבית כבר כעת וליהנות מטיפול מרגיע, מאזן ויעיל ביותר בנוחות הביתי שלכם!

תפריט נגישות