mobile

עיסוי עד הצימר

עיסוי עד הצימר

עיסוי מוכר כטיפול במגע הכולל לחיצות בנקודות בגוף ע"י מטפל או אדם העוסק בכך, אך הוא יכול להיעשות גם באמצעות מכשירים. העיסוי ידוע בד"כ כחוויה מהנה ומרגיעה.

העיסוק בעיסוי תפס תאוצה ברחבי העולם כאשר התגלתה התועלת שבו הן מבחינה פיזית ובריאותית והן מבחינה נפשית. תרבויות שונות אף פיתחו שיטות עיסוי מגוונות כגון: רפלקסולוגיה, המתמקדת בלחיצות בנקודות שונות בכף הרגל.

בתהליך העיסוי מתקיימת דינמיקה בין המטפל (המעסה) לבין המטופל. לפיכך, חשוב שתהיה אווירה נינוחה ורגועה במהלך העיסוי כדי לאפשר להגיע לתוצאה טובה ורגיעה מהעיסוי. לרוב, העיסוי מתבצע כך שהמטופל שוכב על בטנו במיטת טיפולים ייעודית לכך, והמטפל מעסה את גבו ואת שאר חלקי גופו האחוריים.

השפעת העיסוי ותרומתו

עיסויים, על כל סוגיהם, מטרתם להביא לתחושה טובה ולרגיעה אצל המטופל. ניתן להצביע על יתרונות בולטים שיש בתוצאות של עיסויים, ביניהם:

  1. זרימת דם טובה
  2. זרימת לימפה משופרת
  3. גמישות לרקמות ולשרירים
  4. הפחתה של דלקות בגוף
  5. שיפור מצב הרוח

לפיכך, ניתן לומר כי תרומתם של עיסויים לחיינו הינה משמעותית וחשובה. עיסוי טוב ומקצועי עשוי לפתור בעיות שונות בקרב המטופלים, לשפר את מצב בריאותם לגרום להם למצב רוח טוב ואף להפחית כאבים בגופם, אם קיימים.

ככלל, רוב העיסויים מתמקדים בשרירים מסוימים בגוף, יש עיסויים המוגדרים כחזקים יותר ומופעל בהם כוח רב יותר על האזור המעוסה, אך לעומתם, ישנם עיסויים המוגדרים כעדינים יותר ומטרתם ליצור רוגע, שלווה ותחושה טובה אצל המטופל. רוב העיסויים מתבצעים בעזרתם של שמנים טיפוליים המיועדים לעיסוי. בד"כ מדובר בשמנים בריאותיים המופקים מצמחים ומטרתם לרפא ולאפשר את התועלת שלשמה נעשה העיסוי.

עיסוי בצימר

משך הזמן של עיסוי משתנה בהתאם לסוגו. בד"כ נהוג לבצע עיסוי מקצועי במקומות המיועדים לכך, כגון: ספא, כאשר המטופל שוכב על מיטה המיועדת לעיסוי והמעסה מבע את העיסוי באמצעות שמנים המיועדים לעיסוי.

אולם, בשנים האחרונות נכנס לתודעה טרנד של הזמנת עיסוי עד הבית. מדובר בחוויה מסוג אחר, אשר בה, אתם קובעים את הזמן הנוח לכם לקבל העיסוי ולא צריכים לצאת כלל מהבית.

אם נתמקד בעובדה כי השגרה היומיומית עמוסה בד"כ עבור הרבה אנשים, אשר עובדים לעיתים עד שעות מאוחרות ומוטלות עליהם גם משימות נוספות כמו: טיפול בילדים, ארגון הבית ודאגה לצרכים השונים של בני המשפחה, הקושי למצוא זמן איכות, לצאת לבילוי או אפילו לחופשה, הולך וגובר ולכן, אנשים רבים לעיתים מוצאים את עצמם מותשים ומשתוקקים לקחת אתנחתא ולהירגע.

בשל כך, הזמנה של שירותים שונים עד הצימר, הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. בהתאם לכך, ניתן לומר כי האפשרות להזמין עיסוי לפי בחירה, הינה אופציה נוחה ואטרקטיבית עבור הרבה אנשים שהיו שמחים לקבל עיסוי מקצועי, אך לא מצליחים לפנות את הזמן הראוי להגיע לקבלו.

עיסוי במהלך חופשה בצימר

בהקשר זה, אם נסעתם לחופשה, קיימת עבורכם אפשרות ליהנות גם מעיסוי מפנק במהלך החופשה. חברות שונות המציעות מגוון עיסויים מקצועיים נותנות את האפשרות ללקוח להזמין את העיסוי בו הוא חפץ גם אם הוא נמצא בחופשה, למשל: בצימר, מקום אליו מגיעים זוגות רבים או משפחות כדי לנוח ולנקות את הראש, קיימת עבורם האופציה לשדרג את השהות בצימר ע"י זמן איכות ופינוק ע"י עיסוי.

עיסוי בתל אביב

יתרונות בעיסוי עד הצימר

ניתן לסכם ולומר כי שירות של הזמנת עיסוי עד אליכם, עשוי להביא תועלת רבה וכמה יתרונות בולטים, ביניהם:

  1. חיסכון של זמן יקר – אינכם צריכים לנסוע ולבזבז זמן יקר בכבישים, אשר לעיתים עמוסים ופקוקים. אתם נשארים בבית (או בצימר) והעיסוי מגיע עד אליכם.
  2. חסכון בהוצאות מיותרות – כולם מכירים את התופעה, שיציאה מהבית למטרה כלשהי, בהרבה מקרים כרוכה בהוצאות מסביב, כגון: תשלום לבייביסיטר לילדים, תשלום על הדלק או על תחבורה ציבורית לצורך הנסיעה ליעד, תשלום על אוכל ו/או שתייה שבהרבה מקרים מוציאים כשנמצאים מחוץ לבית וכיו"ב.
  3. נוחות – אין יותר נוח מאשר לשבת בנחת בבית, או בצימר (אם הנכם שוהים בחופשה) ולהמתין למעסה מקצועי שיגיע עד אליכם. עיסוי באופן זה, למעשה מאפשר לכם לקבלו באזור מוכר ונוח לפי בחירתכם.
  4. שדרוג של זמן איכות – כאמור, אם הנכם שוהים במלון או בצימר, תוכלו להעשיר את החופשה שלכם ע"י הזמנת עיסוי מקצועי שיגיע עד אליכם. החופשה עשויה להיות מהנה אף יותר עבורכם ויש סיכוי שתמיד תזכרו אותה לטובה גם בזכות הטיפול המפנק שחוויתם.
  5. בריא יותר – אם נתייחס לתקופה הנוכחית, בה מומלץ להמעיט בהסתובבויות בחוץ ובמקומות ציבוריים, בשל משבר הקורונה, הרי שהזמנת שירות עיסוי עד אליכם פחות חושף אתכם לסביבה החיצונית וכך אתם שומרים יותר על בריאותכם.

במידה ותרצו להזמין עיסוי עד אליכם לצימר צרו איתנו קשר עם זמן מגע ותוכלו להתפנק בעיסוי מבלי לצאת כלל מהצימר.

 

 

 

תפריט נגישות