mobile

עיסוי בראשון לציון עד הבית

עיסוי בראשון לציון עד הבית

אם אתם גרים באזור ראשון לציון , אתם מכירים את הלחץ, העומס והתנועה, המאפיינים את חיי היומיום בעיר.  הדרך הטובה ביותר ליהנות מטיפול מרגיע לגוף ולנפש, לשחרר שרירים תפוסים וכואבים, להפחית כאבי גב ומתחים נפשיים, להיזכר בשרירים ששכחתם שהם קיימים ולבלות כמעט שעה בעולם שכולו טוב, היא להזמין טיפול עד הבית בראשון לציון ונס ציונה

זמן מגע מציע לכם מאגר ענק של מטפלים במגע, המעניקים מגוון סוגי טיפולים שאתם יכולים להזמין כעיסוי בראשון לציון עד הבית.

 

5 יתרונות להזמנת עיסוי עד הבית

  1. אתם לא צריכים לעמוד בפקקים ולנסוע רחוק – המעסה כבר יעשה את זה במקומכם.
  2. אתם לא צריכים להתאים את לוח הזמנים שלכם ללוח הזמנים של הקליניקה – המעסים שלנו יגיעו בזמן שמתאים לכם.
  3. אתם לא צריכים לדאוג לכלום – המעסים שלנו מביאים איתם את מיטת העיסוי, שמנים אתריים, נרות ריחניים ואפילו מוסיקה נעימה, כדי ליצור אצלכם בבית אווירה מושלמת לעיסוי מפנק.
  4. המטפלים שלנו לא צריכים לשלם שכירות לקליניקה יקרה ולכן גם העיסויים שלנו מגיעים במחירים נוחים במיוחד.
  5. אתם לא צריכים לצאת מאזור הנוחות שלכם. עיסוי בראשון לציון עד הבית מאפשר לכם להשאיר במקום הכי נעים בעולם – הבית שלכם – ולקבל שם את העיסוי המרגיע והמקצועי.

 

עיסוי בראשון לציון  – איך זה ישפיע עליכם?

 

זה ידוע שעיסוי  יכול להשפיע על הגוף ועל הנפש במגוון דרכים. למעשה, גם חולים במחלות קשות מתבקשים על ידי הרופאים להגיע לטיפול בעיסוי באופן קבוע, כדי לשמור על תחזוקה שוטפת של הגוף. אז מה בדיוק קורה לגוף שלכם בזמן עיסוי ואחריו?

          שיפור זרימת הדם בגוף – תנועות העיסוי ממריצות את הדם ובכל מייצרות שרשרת של התרחשויות מועילות ונעימות בכל חלקי הגוף.

          זרימה מיטבית של חמצן במערכות השונות ועד לתאים – בזכות הזרימה הנמרצת של הדם, מגיע חמצן לכל תא ומעורר את הגוף.

          תפקוד טוב יותר של המפרקים והשרירים – האיברים המקבלים עיסוי מתעוררים לחיים ומתחילים לתפקד טוב יותר.

          הארכת טווח התנועה של הגפיים – תנועות העיסוי מאפשרות גמישות רבה יותר של האיברים השונים.

          הפחתת כאבי שרירים ודלקות בזכות הזרמה של חמצן לכל התאים. תנועות העיסוי מפזרות את ריכוזי הכאב ומקלות על האיברים הכואבים.

עיסוי עד הבית באשקלון

איזה סוגי עיסוי בראשון לציון כדאי  לבחור?

כאמור יתרונות רבים לעיסוי בראשון לציון עד הבית וכמו שפירטנו ישנו השפעה רבה על בריאותינו עכשיו לכל עיסוי ישנם יתרונות משלו השאלה היא שאנו מזמינים עיסוי איזה עיסוי עלינו לבחור, לא להתבייש ופשוט לבקש מהמעסה את העיסוי המתאים לנו ביותר וזה שאנו יודעים שיתן השפעה מירבית על בריאותינו . אנו נסקור עכשיו מגוון עיסויים לפי השפעתם הבריאותית שתוכלו להחכים לדעת ולבקש מהמעסה.

  • רציתם שיפור טוב יותר של זרימת הדם בגוף – העיסויים המתאימים לכם ביותר אלו הם עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי,  עיסוי אבנים חמות וטיפול בכוסות רוח.כל העיסויים הנ"ל כאמור ממריצים את זרימת הדם בגוף הן באופן כללי  והן באופן נקודתי. ניקח למשל את עיסוי רקמות עמוק העיסוי הינו  חזק נכנס לרקמות העמוקות של השריר ואנו בתנועות עיסוי עמוקות חזקות ומהירות מזרימים את הדם לשרירים ומקומות אחרים בגופינו ואף נוגעים בנקודות מדוייקות שבחיים לא חשבנו שהם קיימים, ההרגשה היא הרגשת רעננות ושיחרור כאשר אנו מעוררים שרירים רקמות ואיברים בגוף מזרימים להם דם, ובעצם הזרמת הדם אנו מספקים חמצן מינרלים ועודחומרים הנחוצים לשריר, הזרמת הדם מביאה לניקוי פסולת מיותרת מרפא כאב ומשחררת את גופינו, לכן המלצתינו בחרו בעיסוי רקמות עמוק יש לציין שגם עיסוי שבדי יעשה את העבודה אך בעצומות יותר נמוכות וזאת מסיבה פשוטה שהוא עיסוי יותר עדין רך ומלטף י התנועות בו יותר מרגיעות ופחות מהירות מאשר עיסוי רקמות עמוק .עוד עיסוי שיעשה את העבודה הינו טיפול בכוסות רוח, הטיפול בכוסות רוח הינו טיפול יותר נקודתי למקומות מדוייקים בגוף, ע"י טיפול בכוסות מיוחדות העשויות מזכוכית במבוק או סיליקון. הכוסות בעצם יוצרות וואקום יונקות ומזרימות דם למקום הטיפול, הטיפול כאמור נקודתי ויש לו השפעהה טובה לשיפור הבריאותי ונקודות כאב במקומות הטיפול. לסיכום אם אתם רוצים הזרמת דם יותר טובה ביחרו בעיסויים אלו.
  • רציתם זרימת חמצן מיטבית בגוף ובתאים – גם פה אנו ממליצים על סוגי עיסויים בהם מעורבים תנועות מהירות והמביאות לזרימת דם יותר מוגברת וטובה המספקת חמצן לכל הרקמות והתאים בגופינו, כאמור עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי וטיפול בכוסות רוח וגם עיסוי אבנים חמות יהיו עיסויים מאוד מועילים לבריאותינו.
  • רציתם הארכת טווח התנועה והגפיים – אין ספק שהעיסוי המתאים ביותר זהו עיסוי תאילנדי העיסוי הזה תפור ליתרונות בריאותיים אלו, וכיצד זה נעשה? פשוט מאוד ע"י תנועות מיוחדות של המעסה בתנועות מתיחה שונות הוא יגרום לשרירים להמתח לגידים להתארך ויאפשר גמישות מירבית וקלה יותר לאיברים בגוף . העיסוי התאילנדי הינו עיסוי בביגוד עליון כמו בגדי ספורט והוא אינו כולל שמן .יש לציין שהעיסוי אינו רק מתיחות אלא לחיצות בעזרת המפרקים וכריות היד מכות תפיחה קלות  תנועות שיחרור רבות ובעיקר המון כיף! הרבה מטופלים אומרים שהרגישו איברים שלא הרגישו הרבה זמן ומתחו למקומות שבכלל לא ידעו שהם קיימים.
  • רציתם הפחת נקודות כאב – אין ספק שהעיסויים שסקרנו עד עכשיו עיסויים שיכולים לעזור בהפחת כאב בזה שאנו מזרימים דם אנו משחררים נקודות כאב ובעצם הזרמת דם חדש למקומות חדשים בגוף אנו מחדשים ומשחררים את המקום הנגוע בכאב .ישנו טיפול מיוחד בנקודות כאב וזה טיפול בשם "טריגר פויינט" הטיפול מאוד יחודי ודרושה הכשרה מיוחדת על מנת לטפל בשיטה זו. עלפי תורה זו ישנם נקודות מדוייקות בגוף עליה אחראית מערכת העצבים שמשפיעה ויוצרות נקודות כאב נקודתיות או מוקרנות לאיזורים אחרים בגוף כתוצאה מתנועות לא רצוניות לרוב, בנקודות אלו קשה לטפל ע"י עיסוי או מתיחה ופשוט אפשר לטפל ע"י לחיצה ולחץ נקודתי יחסית עדין ולא כואב בנקודות אלו המזרימות דם לנקודות אלו . זו תורה שלמה וקיימות המון נקודות בגוף שמעסה מיומן בשיטה זו ידע לטפל.
  • רציתם שיטה בריאותית ומלאת כיף – אין ספק שרפלקסולוגיה היא השיטה בשבילכם, עלפי תורת הרפלקסולוגיה הרגל היא איבר המשקפת כל איבר בגופינו ממש מפה של גופינו המשורטטת על כף רגלינו וכל לחיצה על נקודה מסויימת בכף הרגל תסמן ותיתן ביטוי והשפעה על איבר מסויים בגוף כך למשל אזור מסויים בבהונות מסמן לנו את האף ואת הפה והאזור מתחת לבוהן מסמן לנו את אזור הלב, הזרת למשל מסמנת לנו את איזור האוזניים וכו… רפלקסולוגיה מלבד יתרונותיה בריאותיים זה עיסוי מהנה במיוחד אהוב מאוד ע"י לקוחות ומומלץ ביותר .

דיקור סיני

 

עיסוי זה דבר מאוד מומלץ במיוחד אם אתם עובדים שעות ארוכות מול מחשב והגוף שלכם לא פעיל לאורך שעות היום, עיסוי עד הבית יכול לעשות לכם פלאים.

 

לסיכום

עיסוי בראשון לציון עד הבית  הוא לא חלום – אפשר להרים טלפון ולהזמין כבר עכשיו את העיסוי המתאים לכם מתוך מגוון הטיפולים שאפשר למצוא אצלנו ב"זמן מגע" המעסים המיומנים שלנו ישמחו להגיע אליכם בשעה הנוחה לכם כדי להעניק עיסוי בסביבה הכי טבעית שלכם.

התקשרו כבר עכשיו למספר: 073-7759944

 

 

תפריט נגישות