mobile

עיסוי בירושלים עד הבית

זמן מגע – עיסוי עד הבית בירושלים

שמחים לארח אותכם באתרינו , זמן מגע מציעה מטפלים ומטפלות אשר ישמחו להגיע אל ביתכם ולהעניק עיסוי מקצועי עבורכם , על מנת לתאם טיפול כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר בטלפון או בכפתור הוואטס אפ או להשאיר הודעה ואנו נשמח למצוא עבורכם מטפל או מטפלת בזמן ובמקום המתאימים לכם ביותר.

הגוף שלך צמא למגע מרפא? יש לך צורך בעיסוי מקצועי אחרי תקופה עמוסה? מאיפה מזמינים עיסוי בירושלים שמגיע עד הבית?

כבר זמן רב שיש לך תחושה שעיסוי מקצועי וטוב ירפה לך את השרירים ויסייע לך לעבור תקופה עמוסה ומכאיבה פיזית? הגוף שלנו זקוק לעיתים להרפיה של השרירים אחרי ישיבה ממושכת על מחשב, עבודה פיזית או אחרי תקופה מכאיבה מבחינה גופנית, אין זה מחייב ללכת למכון או לספא, כיום יש עיסוי בירושלים עד הבית בשעות שלך ובנוחות שלך.

כיצד מתנהל עיסוי בירושלים ובית שמש עד הבית

כאשר מזמינים מעסה הוא כבר ידאג להביא עמו את כל האביזרים שנחוצים לו כמו מיטת טיפולים, שמן עיסוי ואף נרות. את העיסוי עורכים בדרך כלל בחלל הסלון, או בכל חדר שיהיה לך נוח בבית ובמהלכו המעסה יתייחס לבעיות שצפות טרם העיסוי ויסייע בהתאם במהלך העיסוי .חשוב כאמור לשוחח עם המעסה שיתן ייעוץ לאיזה עיסוי כדאי לקבל ולבחור משלל העיסויים הקיימים בהתאם לבחירת סוג העיסוי אתן תדעו למשל מה ללבוש ,אם זהו עיסוי שוודי הלבוש הינו בבגדים תחתונים מאחר והעיסוי ברובו עם שמן כמו כן עיסויים אחרים כמו רקמות עמוק או עיסוי אבנים חמות או טיפול בכוסות רוח או עיסוי רפואי העיסויים כאמור בלבוש בגדים תחתונים גם , לעומתם עיסוי תאילנדי הינו בבדים נוחים מאחר והעיקר העיסוי הינו מתיחות ולחיצות מהנות למדי .חשוב כאמור שתארגנו לכם חדר שהיה בו שקט מוחלט בלי הפרעות בבית מאחר וזוהי השעה שלכם להיכנס לרגיעה ולהתרכז ככל הניתן בעיסוי בירושלים עד הבית מניסיון שלנו כדאי שתתכוננו היטב ותארגנו "שקט" בבית כמו למשל לנתק פלאפונים להשכיב לישון את הילדים אם יש לעמעם אורות כל האמצעים שתנקט יאפשרו לכם להנות משעת העיסוי או יותר כמה שיותר .אפשר כמובן לארגן מוסיקה מתאימה לרגיעה מה שיכניס אותכם לרגיעה מוחלטת ויתרום לפינוק מושלם.

עיסוי בירושלים

עיסוי עד הבית -אלמנטים שיעצימו את העיסוי שלכם.

 אפשר לבקש מהמעסה שיוסיף שמן אתרי לשמן העיסוי עם השמן האתרי ותלוי איזה יעניק ריח נפלא ומשפיע השפעה חיובית  לדוגמא שמן אתרי לבנדר תורם לרגיעה עמוקה עיסוי של הרכות יעזור מאוד לכאבי ראש או אם ישנם כפות רגלים עייפות או נפוחות שמן עיסוי כפות רגליים עם כמה טיפות משמן זה מאוד יעזרו לרגלים ויתרמו לריפוי כמו כן יעיל מאוד אם ישנם גירויים או כווית שמן אתרי זה מרגיע מאוד וגם יעיל במקרה של שפעת למשל עיסוי גוף עם שמן זה יכול לעזור, כמו כן השמן יעיל במקרה של דלקות אוזניים ועיסוי סביב האוזן במקרה של דלקת יכול לעזור. שמן נוסף מומלץ הינו שמן ההדס שמן זה תורם להירגעות והרגשת נינוחות שמן זה גם פותח את דרכי הנשימה ע"י הרחה של השמן ועיסוי הבטן והגב ניתן לעזור ולהרגיש הקלה והתרחבות כלי הנשימה, כמובן שהשמן צריך להיות מדולל עם שמן העיסוי ולא בצורתו הטיבעית בעת עיסוי, שמן זה גם עוזר בבעיות עיכול וכאבי בטן ע"י עיסוי בצורה מעגלית של הבטן ניתן להקל על מערכת העיקול אם ישנם בעיות .שמן נוסף יעיל במיוחד הינו שמן גרניום שמן זה תורם להירגעות והרגשת שחרור, השמן תורם גם לזרימת הדם ולאיזון נפשי אפשר לשלב שמן זה בעיסוי ובאמבטיה חמה כמו כן גם שמן זה יעיל אם ישנן בעיות עיכול למינהם ע"י עיסוי הבטן בצורה סיבובית.שמן נוסף מומלץ הינו שמן רוזמרין שמן מחמם מעורר מחטא הוא עוזר במצבים נפשים כמו דיכאונות השמן בעל ניחוח חזק מרענן ומשכך כאבים עוזר בכאבי שרירים מקל במצבי נשימה כמו אסטמה ויעיל ועוזר בבעיות עור כמו פסורייאזיס מחזק שורשי שיער ועוד…

עיסוי בירושלים עד הבית יתרונות:

כאשר מבצעים עיסוי בירושלים בבית נמצאים באזור הנוחות! אנשים חשים בנוח כאשר הם נמצאים בביתם ולאחר הטיפול הם יכולים להמשיך ולהירגע בבית במקום להתחיל להתנייד ברכב. ברגע שיוצאים מעיסוי הגוף צריך את הזמן שלו להירגע ולעכל את העיסוי ולכן מנוחה והירגעות זה המלצה הכי טובה שאנו יכולים לתת אחרי עיסוי, עכשיו להכנס לסטרס לנהוג או לטייל בחוץ לא יתנו אפקט טוב להרגשה ולגוף אחרי עיסוי, עוד נקודה היא שהגוף אחרי עיסוי עדיין ספוג בשמן הדבר הכי טוב זה להכנס לאמבטיה חמה להתנקות ולהתרעננן,ו לכן אם תבחרו לעשות עיסוי מחוץ לבית כנראה שהשמן שעל גופכם יתן הרגשה לא נעימה ואם אתה בנהיגה למשל  יספג בבגדים שלכם שכמובן לא מומלץ. בבית כאמור ניתן אחרי העיסוי להיכנס למקלחת חמה וכמובן אחר כך ללכת לישון ולתת לעיסוי אפקט מושלם.

עיסוי זוגי עד הבית

כיצד העיסוי יסייע לך?

עיסוי איכותי מסייע בהרפיית כאבים כרוניים, בהרגעת כאבי גב, כתפיים, עורף, רגליים וכאבי שרירים. העיסוי מסייע בהרפיה של כאבי הגוף, מחדש את האנרגיה ומסייע למלא את המצברים מחדש. עיסוי טוב ואיכותי משפר ביצועים בעבודה ומסייע בהרגעה כללית ובכך גם משפר את יכולות הריכוז. עיסוי טוב מסייע לשיפור זרימת הדם ,ושיפור זרימת הדם מביאה איתה הרבה דברים בדרך למשל הדם נושא עימו חמצן והזרמת חמצן יעילה לכל התאים בגופינו מביאה לחידושם ולבסוף לבניית רקמות ועוד תהליכים בריאותיים אחרים . למשל אם נבחר עיסוי תאילנדי העיסוי עצמו כולל מתיחות וע"י תנועות מתיחה בעצם נגרום להגמשת והארכת מערכת השרירים, העיסוי ימריץ ויאזן את מחזור הדם יאזן את מערכת העצבים ישרה שלווה נפשית ומאוד מומלץ לאנשים הסובלים מבעיות גב כתפיים צוואר ובירכיים.חלק מהעיסוי זה כולל פתיחת ערוצי אנרגיה בגוף, כלומר לחיצות לאורך ערוצי אנרגיה בגוף יקנה לטיפול מימד חשוב של איזון אנרגטי כללי חשוב בגוף ,עוד טכניקה בעיסוי זה שתורמת רבות ומסייעת לגופינו הינה לחיצות על כלי דם ראשיים כלומר לחיצה על כלי דם ראשי מביאה לעליית לחץ דם מקומי וזמני שבעקבות זה ישנה האטה של קצב פעימות הלב וישנה הרפיה מוחלטת ולאחר ששיחררנו את הלחץ המקומי מנקודה זו ישנה זרימה חדשה בבת אחת למקום דבר היעיל מאוד לבריאות הנקודתי של האזור מאחר והזרמנו מינרלים חמצן ודם חדש דבר הכל כך נחוץ לרקמות ותאים באזור זה.הרבה פעמים מטופלים שואלים האם הם ירגישו כאבים למשל בעיסוי תאילנדי ולכן התשובה היא שהעיסוי אכן מורכב מפעולות של לחיצות ומתיחות שונות שמופעלות על איבר בגוץ כמו הרגליים או הידיים ולכן בהתחלה מאחר ואנו מתייחסית לפעולות שבגוף אינו רגיל אליהן ואנו מביאים אותו למקומות שהוא אינו רגיל להגיע אז אכן תיתכן תחושת אי נעימות או חוסר נוחות לכמה רגעים אבל תחושת הכאב הרגעית מתחלפת בשחרור מדהים ומרגיע עקב זרימת דם חדש למקומות אלו ואנו בעצם מעירים את המקום ומחדשים אספקת דם מינרלים וחמצן הכל כך נחוץ לאיברים אלו שלא קיבלו מלכתחילה עוד מלפני העיסוי חשוב לציין שלא חייבים לסבול במקרה ואתם חשים אי נוחות או כאבים חזקים למדי יש לומר למעסה ויתכן שעיסוי זה אינו מתאים לכם בשלב זה .

עיסוי עד הבית  הבחירה הנכונה בשבילכם!

אנו מספקים שירות של עיסוי עד הבית לזוגות, ליחידים ואף לימי כיף, קבוצות ומשפחות. המעסים שלנו מבצעים עיסוי תאילנדי, שוודי, עיסוי רקמות, עיסוי רפואי ועיסוי עם אבנים חמות וכוסות רוח. המעסים בעלי תודעת שירות גבוהה, אסתטיים וייצוגיים, דייקנים ובעלי יכולות תקשורת גבוהות – אשר משפרות פלאים את מהלך העיסוי. עיסוי בירושלים הוא תחום פעילות עיקרי שלנו, באזור שרות בו אנו מתמחים ונשמח לעמוד לרשותך.

ביכולתך להתרשם ממגוון העיסויים שלנו באתר האינטרנט ולהשאיר פרטים – או פשוט להתקשר

תפריט נגישות