mobile

עיסוי בחיפה הקריות והסביבה עד הבית

מתגוררים בחיפה והקריות ? מחפשים עיסוי עד הבית ? , כנראה שאתם במקום הנכון!

תודה שקפצתם לביקור באתרינו, קרוב לוודאי שאתם מחפשים עיסוי עד הבית בחיפה והקריות , אז אנחנו עומדים לרשותכם, נוכל לתאם עבורכם מטפל או מטפלת  בזמן ובמקום המתאים לכם. לרשותינו צוות מטפלים מנוסה ומקצועי .כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עמנו בטלפון או בלחצן הוואטס אפ.

האם ישנו שירות עיסויים עד הבית בעיר הכרמל? האם עיסוי יכול להתאים גם ביום כיף זוגי? והיכן מזמינים עיסוי בחיפה ועיסוי ובקריות מפנק עד הבית ממש? מיד נגלה לך את ההזדמנות הנהדרת ביותר להתפנק בעצמך – או לפנק את היקרים לך.

עיסוי בחיפה בבית – איך זה עובד?

רובנו מחשיבים עיסוי כפינוק אמיתי – אנו מתרגשים לקראתו ובמיוחד אם קיבלנו אותו בהפתעה – או אם כחלק מתכנון מוקדם עם בן או בת הזוג – אנו יודעים להעריכו היטב. וכאשר מדובר על אזור הצפון – עיסוי עד הבית בחיפה הוא הדרך להישאר בנוחות המוכרת לך ועדיין ליהנות מכל העולמות.

במסגרת סל טיפולים מגוון, כל אחד ואחת מתושבי חיפה והקריות יוכלו למצוא לעצמו טיפול אליו הם מתחברים. וכאשר השירות מגיע עם ערך מוסף של הנאה והירגעות, שבדרך כלל כוללת גם מוזיקה משחררת, ריחות נעימים ואווירה רגועה.

אפשר להזמין עיסוי בקריות עד הבית גם ליום כיף זוגי ?

מה יותר כיף מאשר לקבל עיסוי בקריות  מהנה לבד? לעשות זאת יחד! אנשים רבים מחפשים דרכים שונות להוסיף עניין ליום כיף זוגי – ועיסוי מפנק הוא דרך מושלמת לעשות זאת. את העיסויים מקבלים במקום שבחרתם בתוך הבית ובסופו לא תצטרכו לנסוע לשום מקום. ויעידו על כך לקוחותינו המרוצים – יום חופש זוגי או סתם אחר צהריים פנוי יכול להיות משודרג פלאים כאשר משלבים בו אלמנט של עיסוי המבוצע בבית.

יתרונות בולטים בעיסוי 

·         מחקרים רבים מצביעים על כך שלעיסוי מקצועי, מרגיע ומשחרר יש אפקט רחב היקף על בריאותנו: החל בנושאים הרלוונטיים ליציבה,דרך שחרור כאבי שרירים וכלה ביתרונות נפשיים.

·         חלק אינטגרלי מהצלחת שירות העיסוי הביתי נשען על שירות מקצועי וקשוב מצד צוות המעסים המסור שלנו, שבכוחו להפוך את החוויה שלכם למוצלחת מאין כמוה.

·         ולבסוף, כולם אוהבים פינוקים – ומאוד קשה לטעות אם בוחרים בעיסוי כפינוק האולטימטיבי.

למה להזמין עיסוי ?

אין להכחיש שעיסוי זה דבר מרגיע, עד שתתחיל להרגיש אשם על שאתה מתמכר לטיפול מיוחד במינו. מחקרים חדשים פוטרים אותנו מכל האשמה: טיפול בעיסוי אינו רק דרך להירגע, אלא גם דרך להקל על כאבי שרירים לאחר פעילות גופנית ולשפר את זרימת הדם. יתרונות אחרים של עיסוי תוארו זה מכבר, אך בדרך כלל המחקר מוגבל. ובכל זאת, אנו חושבים שישנן סיבות די טובות להזמין פגישה בהקדם האפשרי.

עיסוי יכול להפחית כאבים

מחקר שנערך בשנת 2011 מצא כי עיסוי עזר לאנשים עם כאבי גב תחתון להרגיש ולתפקד טוב יותר, בהשוואה לאנשים שלא קיבלו טיפול כזה. אלו חדשות טובות עבור שמונה מתוך עשרה ישראלים שיחוו כאבי גב מתישים לפחות פעם אחת בחייהם. נבדק גם כי עיסוי מפחית כאבים בקרב אנשים הסובלים ממגרנות וכאבי ראש לעיתים קרובות.

זה יכול לעזור לך לישון

הטיפול המרגיע יכול גם לעזור לך לבלות יותר זמן בשינה, הוא עוזר לאנשים לבלות יותר זמן בשלב השינה העמוקה – השלב המשקם בו גופך בקושי זז. במחקר אחד שנערך על אנשים עם פיברומיאלגיה, ניתנו להם עיסויים בני 30 דקות שלוש פעמים בשבוע במשך חמישה שבועות. העיסויים גרמו לשינה של כמעט שעה נוספת, בתוספת שינה עמוקה יותר.

עיסוי עשוי למנוע הצטננות

עיסויים מגבירים את תפקוד החיסון. מחקר משנת 2010, שנחשב למחקר הגדול ביותר על השפעות העיסוי על מערכת החיסון, מצא כי 45 דקות של עיסוי שוודי הביאו לשינויים משמעותיים בתאי הדם הלבנים ולימפוציטים, המסייעים בהגנה על הגוף מפני וירוסים וחיידקים.

זה יכול לגרום לך להיות ערניים יותר

מחקרים קישרו בין עיסוי לבין יכולות מוחיות טובות יותר. במחקר שנערך בשנת 1996, קבוצת מבוגרים השלימה סדרה של בעיות במתמטיקה מהר יותר ובדיוק רב יותר לאחר עיסוי כיסא בן 15 דקות מאשר קבוצת מבוגרים שנאמר לה פשוט לשבת על הכיסא ולהירגע במהלך 15 הדקות האלה.

עיסוי עשוי להקל על הטיפול בסרטן

בקרב חולים שטופלו כנגד מחלת הסרטן, מחקרים ציינו יתרונות מרובים של עיסוי, כולל הרפיה, שינה ותפקוד מערכת החיסון וכן ירידה בתשישות, כאבים, חרדה ובחילה.

זה עשוי להקל על תסמיני הדיכאון

בסקירה שנערכה בשנת 2010 על המחקרים הקיימים שבדקו עיסוי בקרב אנשים עם דיכאון נמצא כי כל 17 המחקרים מצביעים על השפעות חיוביות. עם זאת, החוקרים המליצו על מחקר נוסף בנושא תקני העיסוי כטיפול ועל האוכלוסיות שהכי ירוויחו מכך.

עיסוי יכול לעזור בכאבי ראש

נראה כי כוח המגע עוזר למנוע את כאבי הראש. מחקר משנת 2002 מצא כי טיפול בעיסוי הפחית את תדירות כאבי הראש כתוצאה ממתח כרוני. במחקר קטן מאוד משנת 2012, 10 חולים גברים עם מיגרנה ציינו ירידה משמעותית בכאבים לאחר עיסוי ומניפולציה בצוואר ובגב העליון.

הפחתת המתח היא מדעית

בין האורות העמומים, המוזיקה המרגיעה והמגע המרפא, זה בהחלט מרגיש כאילו מתח נמס במהלך עיסוי, אך מחקרים מצביעים על הפחתה של הקורטיזול, הורמון לחץ עיקרי. רמות גבוהות כרונית של קורטיזול יכולות לתרום לבעיות בריאותיות חמורות, כמו לחץ דם גבוה וסוכר בדם ותפקוד מערכת החיסון.

 

סוגי העיסויים שאנו מציעים :

  1. עיסוי שוודי

זוהי צורת העיסוי המוכרת ביותר ככל הנראה. היא נועדה להרפות את הגוף ולהגביר את זרימת הדם על ידי עיסוי הרקמות הרכות. טכניקות העיסוי כוללות לישה, שפשוף, רטט ואפילו מתיחה וכיפוף של המפרקים. עיסוי שוודי מתמקד בהרפיית השרירים והמפרקים מבלי להעמיק מאוד.

  1. עיסוי רקמות עמוק

סוג זה של עיסוי משתמש בלחץ רב יותר כדי להגיע לעומק השרירים והגידים. הוא מכוון לרשת רקמות החיבור המקיפות, תומכות ומאכלסות שרירים, עצמות, איברים ועצבים. עיסוי רקמות עמוק יכול לעזור בהקלה על כאבים כרוניים. זה יכול גם לעזור עם כאב ונוקשות מדלקת פרקים.

  1. עיסוי לנשים בהיריון

נשים בהריון מרגישות לעיתים קרובות כאב בגב התחתון, ברגליים או בירכיים ועלולות לסבול מנפיחות. ישנן עדויות לכך שעיסוי יכול לעזור לנשים בהריון בבריאות הנפשית, כאבי גב תחתון וכאבי לידה. זה יכול גם להפחית את הסיכון ללידה מוקדמת.

  1. עיסוי ספורטאים

עיסוי ספורט מיועד לספורטאים בכל הרמות. יש ספורטאים שמקבלים עיסויי ספורט כחימום לפני אימון או משחק בעצימות גבוהה. עיסויים אלה יכולים לסייע בזרימת הדם, למנוע פציעות ולשפר את זמני ההחלמה.

  1. עיסוי באבנים חמות

עיסוי באבנים חמות משתמש באבנים מחוממות כדי לעסות ולהרגיע שרירים כואבים, עם או בלי לחץ. במהלך סוג זה של עיסוי, המטפל יציב אבנים חלקות ושטוחות על חלקים ספציפיים בגופך. האבנים הן בדרך כלל מסוג בזלת. המטפלים לרוב משתמשים בטכניקות עיסוי שוודי גם באבנים חמות.

6.  עיסוי בשילוב שמנים אתרים 

ניתן לשלב למשל בעיסוי השוודי שמנים אתרים אשר מוהלים אותם ביחד עם שמן הבסיס לרוב שמן שקדים.שילוב שמנים אתרים משדרג את העיסוי בצורה ממש מיטבית כך למשל שיולוב שמן אקליפטוס יעזור לנו בדרכי הנשימה ושילוב שמן הלבנדר יתרום להפגת כאבי ראש ומיגרנות

נשמח לעמוד לרשותך

אין זה משנה אם ברצונך לפנק את עצמך, לפנק את בן או בת הזוג או להתפנק יחדיו – בזמן מגע מחכים לך מעסים מקצוענים היעניקו לך שירותי עיסוי המתאימים ליחידים או לזוגות. נשמח לעמוד לרשותך בטלפון או באמצעות יצירת הקשר באתר.

תפריט נגישות