mobile

עיסוי בעמק חפר עד הבית

מחפשים עיסוי בעמק חפר עד הבית אז ברוכים הבאים לאתר זמן מגע , אנו מספקים ומתאמים מעסים ומעסות עד הבית. אתם גרים באזור עמק חפר ומחפשים עיסוי מקצועי עד הבית בהחלט הגעתם למקום הנכון , בפעולה פשוטה כבר נמצא עבורכם מטפל או מטפלת לשביעות רצונכם כל שעליכם לעשות הוא לחייג למספר טלפון המופיע באתר, או ליצור עמנו קשר בכפתור הוואטס אפ. ניתן להזמין עיסוי זוגי או עיסוי ליחיד ,ניתן להזמין גם שובר מתנה מפנק שאותו תוכלו להעניק ליקר או יקרה לכם. יתרונות רבים יש לעיסוי עד הבית ואנו נמנה את אותם לפניכם מיד.

עיסוי בעמק חפר עד הבית המקום הנכון להזמין עיסוי.

עמק חפר הנו עמק במישור החוף המשתרע לאורך ים התיכון ונמצא באזור הצפוני של אזור השרון ובין נתניה וחדרה כל ישובי עמק חפר משתייכים למועצה אזורית עמק חפר. ביישובי עמק חפר מתגוררים כ 43 אלף איש , ורבים מתושבי עמק חפר הזמינו ומזמינים מאיתנו עיסוי עד הבית , אנו בהחלט התכוננו לביקוש זה של מעסים לאזור זה ואנו עובדים עם מעסים ומעסות רבים באזור, אנו בטוחים שכאשר תרצו מעסה שיגיע אליכם עד הבית תמצאו את מבוקשיכם.

למה בעצם להזמין עיסוי בעמק חפר עד הבית ?

ישנם כל כך הרבה יתרונות של להזמין עיסוי עד הבית ואנו נסקור כמה עכשיו.

  • עיסוי עד הבית הפתרון האולטימטיבי להרגשת נוחות! אין כמו להזמין עיסוי במקום הפרטי שלנו ,שם אנו מרגישים הכי בנוח אנו יכולים להתנהג איך שבא לנו אנו יכולים ללבוש מה שמתאים לנו והכל בהרגשת הנוחות של הבית . עם קצת דימיון אנו יכולים להפוך את הבית למקום של ספא של ממש, כמו למשל אנו יכולים להדליק נרות לאווירה רומנטית , אפשר כמובן להבעיר שמנים אתרים לניחוח מושלם, אפשר המהלך העיסוי לשים מוזיקה האהובה עלינו אפשר לעמעם אורות וכל אלמנט אחר שיהפוך את האווירה למושלמת.
  • על חסכון בכסף דיברנו? למה לנו לבזבז כסף יקר על הוצאות מסביב לעיסוי ,ואנו מדברים כמובן על הוצאות דלק לנסיעה למקום העיסוי או הוצאות חניה מיותרות, בעיסוי עד הבית אנו חוסכים את כל ההוצאות האלו מאחר והמעסה מגיע עד אלינו. כמובן לאלו שיש ילדים וצריכים לשלם לשרותי שמרטפות כל אלו נחסכים.
  • מה אם חסכון בזמן ? זמננו בהחלט יקר ואנו נרצה לנהל את זמננו בחכמה , והאפשרות הטובה ביותר להספיק כמה שיותר דברים ביום אם נחסוך את זמן הנסיעה או ההמתנה בפקקים וזמן מציאת חניה למקום העיסוי .בעיסוי עד הבית אנו מזמינים את המעסה לשעה הנוחה ביותר לנו, מבצעים את העיסוי וזהו אנו פנויים לשאר עיסוקי היום.
  • העיסוי הכי מקצועי נמצא בעיסוי עד הבית ! אנו יודעים שאתם תקבלו את העיסוי הכי מקצועי שתוכלו לבקש , שיטת התמחור אצלינו עובדת שמהמעסים מקבלים תגמול בהחלט מכבד עבור העבודה שהם עושים והם בהחלט יוצאים מרוצים אנו יודעים שכאשר המעסים מרוצים גם הלקוח יוצא בסופו דבר מרוצה ומקבל את מבוקשו עיסוי איכותי ומקצועי. המעסים עמם אנו עובדים מלאי מרץ וכוח ואינם תשושים מכמות רבה של עיסויים ביום מה שיכל לקרות בבתי ספא או מלון.
  • עיסוי עד הבית המקום הכי נכון להעניק לגופכם את המנוחה הראויה לו אחרי עיסוי! חשוב לקבל עיסוי אבל יותר חשוב הנו הדרך בה אנו מתייחסים לגופינו אחרי עיסוי , כמו למשל חשוב אחרי עיסוי לשתות משהו חם או קר או לעשות אמבטיה טובה וגם להעניק לעצמינו שינה טובה, וכל אלו אפשריים בנוחות של הבית. עם בחרת לעשות עיסוי בספא למשל הרבה פעמים תצטרכו לצאת מהספא לנהיגה בפקקים ותאבדו את כל האפקט שהעיסוי אמור להביא כמו רגיעה והרגשת נוחות.

החלטנו להרים טלפון ולשוחח על עיסוי עד הבית, איך תתנהל השיחה?

עשיתם בהחלט צעד נבון בדרך להזמנת עיסוי עד הבית, אנו נשמח כמובן לקבל את שיחתכם ודבר ראשון נשאל אותכם האם זה עיסוי יחיד או זוגי , אחר כך נשאל אתכם האם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת וכמובן נשאל למתי אתם מעוניינים לבצע את העיסוי? עם כל המידע הזה אנו נתחיל לאתר מעסה מתאים שיוכל להגיע אליכם ולבצע את העיסוי, וכשנמצא אחד או אחת כזו אנו ניידע אתכם ונתאם את זמן העיסוי המתאים. זהו כרגע כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתרווח על הספה ולהמתין למעסה שיגיע אליכם.

המעסה בדרכו אלינו לעיסוי עד הבית בעמק חפר, מה קורה כשהמעסה מגיע?

המעסה בדרכו אליכם וכשיגיע הוא יציג את עצמו ואתם תקבלו אותו בברכה כמובן , אתם תבחרו את המקום הכי מתאים בשבילכם לעשות את העיסוי , זה יכול להיות הסלון או חדק אחר בבית העיקר שהיה מקום שקט שלא יפריעו לכם בעיסוי וגם מקום מרווח במעט שהיה למעסה יכולת לתמרן ולבצע את העיסוי. המעסה יפתח את מיטת העיסוי שלו יניח סדין נקי ואתם תתבקשו לשכב על המיטה כאשר אתם נשארים בבגדים תחתונים ( אם העיסוי מתבצע אם שמן) אתם תשכבו על הבטן ותניחו את הראש במקום המיועד לכך במיטת העיסוי המיוחדת. יתכן שבמהלך העיסוי המעסה יבקש ממכם להתהפך ולשכב על הגב לצורך עיסוי חלקים אחרים בגוף. חשוב!! לא להתבייש מהמעסה ואם אתם רוצים לבקש בבקשה מיוחדת תאמרו כך למעסה כמו למשל עיסוי באזורים מסוימים שאתם מעוניינים שהמעסה יתמקד או שאתם מעוניינים בעיסוי חזק יותר או חלש יותר, ככל שתקפידו על תקשורת פתוחה כך המעסה יהיה יותר ממוקד לגוף שלכם וכמובן שתאכלו להנות יותר. אנו בטוחים שתיהנו מהעיסוי וההרגשה תהיה מצוינת לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון או לשאול את המעסה עצמו.

מה עוד אנו יודעים לעשות?

חוגגים אירוע גדול? אירוע חברה? או משפחתי אנו יודעים לספק מעסים ומעסות לאירועים, ספרו לנו על האירוע שלכ ואנו נדע לתפור לכם את מספר המעסים המדויק לאירוע, אנו עתירי ניסיון באירועים וההנאה מעיסוי באירוע וודאית, זה מוסיף כל כך הרבה להרגשת הפתיחות השמחה וכמובן שזה פעילות בריאות וכיפית.

תפריט נגישות