mobile

עיסוי בכרמיאל עד הבית

עכשיו בהחלט הזמן להזמין עיסוי בכרמיאל עד הבית , הגעתם לאתר זמן מגע המקום המתאים ביותר להזמנת עיסוי עד הבית כאן תוכלו להיעזר בשירותינו של הזמנה ותיאום מטפל או מטפלת ישר לביתכם. ניתן להזמין עיסוי ליחיד או ניתן להזמין עיסוי זוגי עד הבית אפשר כמובן גם להזמין שובר מתנה מיוחד לכל אירוע או למישהו או מישהי שתרצו לפנק.

עיסוי בכרמיאל עד הבית – רבים מזמינים מאיתנו באזור

כרמיאל שוכנת במחוז הצפון בישראל נמצאת על כביש 85 בהמשך לנהריה ועכו.  בכרמיאל מתגוררים 46 אלף איש ומספר לא מבוטל מתושבי כרמיאל הזמינו מאיתנו עיסויים עד הבית. אנו בהחלט ערים לתופעה זו המתכוננים בהתאם לספר כמות זו של מעסים. אנו בטוחים כאשר תרצו להזמין מעסה נוכל למצוא מעסה זמין או זמינה באזור.

הכי טוב להזמין עיסוי בכרמיאל עד הבית !

לעיסוי עד הבית יש יתרונות מרובים ואנו נסקור על  כמה מהם עכשיו:

קבלת עיסוי באזור הנוחות

אין כמו לקבל עיסוי בבית זהו האזור המתאים ביותר המוכר ביותר לכם והמקום בו אתם מרגישים הכי חופשים שם תוכלו להתלבש איך שבה לכם לארגן את מקום העיסוי בבית איך שתרצו והמקום בו אתם מתנהגים הכי בטבעיות . עיסוי בהחלט כיף לקבל אבל עוד יותר כיף לקבל עיסוי כאשר אתם מעצימים את חווית העיסוי וזאת על ידי הפיכת הבית לאווירה קסומה של ממש, נין למשל לעמעם את האורות לאווירה מיוחדת או להדליק נרות וגם לשים שמנים אתרים ריחניים , אפשר כמובן לשים מוזיקה אהובה עליכם ומתאימה לעיסוי.

על חסכון בכסף חשבנו?

אחד הגורמים המשפיעים עלינו האם להזמין עיסוי או לא זה העלות הכספית עיסוי מקצועי מעולה שגם עלות ההשקעה הנה פחות כסף זה האידאלי בשבילנו, וזה הוא בדיוק העלויות של עיסוי עד הבית,  יחסית לאפשריות אחרות העלות הנה פחותה ביותר. אם תבחרו לעשות עיסוי מחוץ לבית בבתי ספא למשל או בקליניקה אתם תצטרכו לחשב את עלויות הנסיעה הלוך ושוב , ישנם גם הוצאות נוספות כמו עלויות החניה וגם עלות ביבי סיטר לאלו מבינינו שיש ילדים. אם נחשב באופן כללי את הכל העלויות האלו העיסוי יכול לצאת לנו דבר מאוד יקר להבדיל מעיסוי עד הבית שם יש את עלות העיסוי בלבד שכן כל ההוצאות האחרות על חשבון המעסה.

על חסכון בזמן דיברנו?

זמננו הנו בהחלט דבר מאוד יקר אנו בהחלט יכולים לנצלו במצורה המיטבית ביותר אם רק ננהג בחוכמה. והזמנת עיסוי בכרמיאל עד הבית הנה ניצול הזמן המיטבי ביותר. אין לנו צורך לבזבז את זמננו על זמן נסיעה למקום העיסוי או להיתקע בפקקים או להמתין בתור למקום שלנו בעיסוי ,פשוט להזמין עיסוי עד הבית לעשות את העיסוי למשך 60 דקות או יותר לפי מה שהזמנו ולהיות פנויים להמשך עיסוקי היום!

זהו העיסוי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

אנו יודעים שהמעסים אתם אנו עובדים הן מהרמה הגבוהה ביותר מה גם שיש להם יתרון הם מעסים שאינם שחוקים מעבודה מרובה באותו יום. להבדיל מבתי מלון או בתי ספא שם המעסים עושים כמות רבה של טיפולים ביותר אצלנו התמחור וגם מספר העיסויים ביום שונה כך שהמעסים מגיעים אליכם מלאי אנרגיה וכוח על מנת להעניק לכם את העיסוי המיטבי.

חשוב! איך אנו מתייחסים לגופינו אחרי עיסוי

בהחלט חשוב וכיף לקבל עיסוי אבל עוד יותר חשוב היא הדרך בה אנו מתייחסים לגופינו אחרי עיסוי , הכי נכון אחרי עיסוי הינו לשתות משהו חם או קר לסלק את כל הרעלים מגופינו לניקוז בדרכי שתן, עוד חשוב להתקלח מקלחת טובה וגם ללכת לנוח שינה טובה לתת לגוף שלנו להירגע ולעקל את  העיסוי שעבר. ואיזה מקום הכי טוב לעשות זאת? נכון כמובן הבית שם יש לנו את כל האפשריות לעשות פעולות אלו. אנו לא ממליצים לקבל עיסוי ומיד אחר כך לנהוג במכונית  ולהחזיר לנו את המתח והלחצים שוב מה שקורה הרבה בבתי ספא ובקליניקות מחוץ לבית.

עכשיו הזמן להרים טלפון ולהזמין עיסוי בכרמיאל עד הבית

אז החלטנו להרים טלפון  להתייעץ או על מנת להזמין עיסוי בכרמיאל עד הבית . אנו נענה בשמחה ונשאל אתכם תחילה האם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת , נשאל אתכם עוד לכמה זמן אתם מעוניינים את העיסוי ומה התאריך הזמן המתאים ביותר. עם המידע הזה אנו נחפש מעסה המיוחד בשבילכם ושהיה כזה נחזור אליכם עם התשובה שמצאנו ונסגור את כל הפרטים לגבי מועד העיסוי וכתובת מדויקת.

עכשיו הזמן לקבל את המעסה שהגיע אלינו

הזמנו עיסוי למועד הרצוי בשבילנו ,וכעת מה שנותר הוא לקבל את פני המעסה שבדרך אלינו. כאשר המעסה הגיע אלינו הוא יציג את עצמו ואנו נכוון אותו למקום המיוחד בו אנו רוצים לבצע את העיסוי עם זה הסלון או כל חדר אחר שבחרנו. אפשר כמובן לשים מוזיקה נעימה או להדליק נרות ושמנים אתרים. המעסה יגיע עם מיטת עיסויים מיוחדת או יפתח במקום שאנו נבצע את העיסוי הוא יפרוס סדין לבן ונקי ואם בחרו עיסוי עם שמן אני נתבקש להישאר בבגדים תחתונים, אנו נשכב על הבטן או הגב בהתאם למה שיבקש המעסה ונניח את הראש בפתח המיועד לכך. העיסוי יכול להמשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שבחרנו. חשוב ביותר ליצור תקשורת פתוחה עם המעסה ואם ישנם בקשות מיוחדות פשוט לומר לו כמו שאתם מעוניינים בעיסוי חזק או חלש או על מנת שיתמקד בשרירים מסוימים או שחלק בגוף שלא יעסה ועוד.. כמו כן חשוב לציין אם יש בעיות רפואיות מסוימות. אנו בהחלט בטוחים שתיהנו ויהיה כיף ובריא ולכל שאלה אפשר להתייעץ עמנו בטלפון או בכפתור וואטס אפ. אפשר כמובן להשאיר הודעה.

עיסוי בכרמיאל עד הבית אבל לא רק

זמן מגע מספקת מטפלים ומטפלות לאירועים, שתפו עמנו על האירוע המיוחד שאתם רוצים לעשות ואנו נתפור עבורכם חבילה המתאימה לאירוע. אנו נדע לשלוח כמות מעסים מתאימה עם הציוד הנדרש.

 

 

תפריט נגישות