mobile

עיסוי ביקנעם עילית עד הבית

 

הזמנת עיסוי תמיד היתה מעשה חכם. דאגו לבריאותכם או כי סתם בא לכם להתפנק. אתם נמצאים באתר זמן מגע ומעוניינים בעיסוי ביקנעם עילית עד הבית אז בהחלט אתם במקום הכי נכון להזמין עיסוי עד הבית. אנו זמן מגע מספקים ומתאמים מטפלים ומטפלות עד הבית ביקנעם עלית ובכלל בכל אזור הצפון. ניתן להזמין דרכינו עיסוי ליחיד של 60 דקות ומעלה ואפשר להזמין גם עיסוי זוגי של שני מטפלים או מטפלות. אפשר להזמין מאיתנו גם מטפל יחיד לזוג אחד אחרי השני. ישנה אפשרות של קניית שובר מתנה אותו תוכלו להעניק ליקרים לכם החוגגים כל אירוע יום הולדת יום נישואין וכו.. אנו ננפיק לכם שובר מיוחד ובו תוכלו לתת לנו לרשום ברכה מיוחדת. ההזמנה באתר פשוטה מאוד כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר באמצעות כפתור החיוג או בכפתור הוואטס אפ, אפשר כמובן לשלוח לנו הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם.

עיסוי ביקנעם עילית עד הבית אנו ערוכים להעניק לכם עיסוי

יקנעם עילית היא עיר במחוז צפון הנמצאת בין הכרמל לעמק יזרעאל , ביקנעם עלית מתגוררים כ 25 אלף איש ולא מעטים הזמינו מאיתנו עיסוי ביקנעם עלית עד הבית , אנו בהחלט ערוכים על מנת לספק כמות של מעסים בהתאם לביקוש באזור זהה ואזור הצפון בכלל. אנו סמוכים ובטוחים כאשר תזמינו מאיתנו עיסוי תמצאו את מה שאתם מחפשים.

עיסוי ביקנעם עילית עד הבית כל כך הרבה יתרונות!

עיסוי מחוץ לבית פחות משתלם מעיסוי בבית ואנו נפרט על היתרונות עכשיו:

כיצד נחסוך בכסף ?

לעשות עיסוי זה כיף ובריא מאוד לגופינו אבל העיסוי עולה כסף ואנו נרצה לשלם כמה שפחות על עיסוי בלי לגרוע באיכות כמובן וזוהי בדיוק הנקודה בעיסוי עד הבית את מוציאים הכי פחות כסף בדוק! עיסוי עד הבית עולה הכי פחות כסף. אתם חוסכים את כל ההוצאות הנלוות לעיסוי מחוץ לבית כמו למשל הוצאה של דלק על נסיעה הלוך ושוב למקום העיסוי, עוד הוצאה הנה עלות החניה שאתם עלולים להוציא , ועלות נוספת הנה עלות השמרטפות לאלו מבניכם שיש ילדים קטנים. כל הוצאות אלו קיימות בעיסוי מחוץ לבית כמו עיסוי בספא או בית מלון או בקליניקה של המעסה.

כיצד נחסוך בזמן?

אין ספק זמנכם הנו יקר ביותר ועל ידי התנהלות חכמה תוכלו לנצלו עד תום וזה בדיוק הקונספט בעיסוי עד הבית אתם פשוט לא מבזבזים זמן יקר על נסיעה למקום העיסוי או עמידה בפקקים או על מציאת מקום חניה או המתנה לתורכם בעיסוי. בעיסוי עד הבית אתם מתאמים עם המעסה את זמן העיסוי המתאים לכם המעסה מגיע אליכם הביתה אתם מבצעים את העיסוי ומשם את פנויים לשאר תעסוקות היום או פשוט ללכת לנוח בניחותא.

כיצד נתאים את המקום הכי טוב לעשות עיסוי?

עיסוי יכול להתעצם שבעתיים אם אתה מבצעים את העיסוי במקום הכי נכון מבחינתכם ואין ספק שהמקום הכי מתאים זה הבית שם אתם מרגישים הכי חופשים אתם יכולים להתנהג בטבעיות ולהתלבש איך שבא לכם. אם קצת דמיון את יכולים להעצים את חווית העיסוי למשהו הרבה יותר קסום כמו לארגן את הבית לאווירה מיוחדת  לדוגמה לעמעם את האורות או להדליק נרות אפשר כמובן לשים מוזיקה המתאימה לעיסוי, או להבעיר שמנים אתרים לניחוח מושלם בקיצור להפוך את הבית למקום האידאלי לקבל עיסוי.

כיצד נקבל את העיסוי ברמה הגבוהה ביותר?

אנו יודעים בוודאות שהמעסים אתם אנו עובדים הן ברמה הגבוהה ביותר המעסים שאנו עובדים אינם שחוקים מהרבה טיפולים ביום הן מתומחרים אחרת וכך שהם יכולים לעשות פחות טיפולים וגם להרוויח יותר, ועם המעסים שלנו אינם שחוקים אז הם מלאי כוח רעננות ועוצמה על מנת להעניק לכם את הטיפול המיטבי ביותר. מניסיון שלנו אנו יודעים שמתי שהמעסה מרוצה הלקוח יהיה מרוצה לא פחות וזה הסטנדרט אותו אנו שומרים.

רוצים עיסוי ביקנעם עילית עד הבית עכשיו תורכם להתקשר!

בחרתם להתקשר אלינו אנו בהחלט נשמח לשמוע ממכם ובכבר בשיחה נשאל אתם כמה שאלות כמו האם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת כמו כן נשאל אתכם לכמה זמן את מעוניינים לבצע את העיסוי האם זה 60 דקות או יותר כמו כן נשאל מה התאריך והשעה המועדפים על ידכם וכמו כן נשאל האם ישנם בקשות מיוחדות נוספות כמו סוג עיסוי ועוד. עם כל המידע הזה אנו נחפש מעסה מתאים או מתאימה על מנת שיוכלו להגיע אליכם וכשנמצא אחד כזה נחזור אליכם עם תשובה שאכן מצאנו מעסה ונקבע את המועד הסופי לעיסוי. זהו כל מה שנותר לכם לעשות זה להתרווח על הספה ולהמתין למעסה שכבר בדרכו אליכם בינתיים אתם יכולים לחשוב על המיקום אותו תבצעו את העיסוי ולבחור חדר שקט או הסלון עצמו.

המעסה כבר בדרכו אליכם הביתה!

אז הזמנתם מעסה לעיסוי ביקנעם עלית עד הבית והמעסה כבר הגיע אליכם ,  כל קודם כל הוא יציג את עצמו אחר כך אתם תובילו אותו למקום הכי מתאים מבחינתכם לעשות עיסוי זה יכול להיות החדר או הסלון אך בכל מקרה חשוב שהמקום יהיה מרווח היות והמעסה מביא עמו מיטת עיסוי מיוחדת אותה יפתח וגם צריך לקחת בחשבון שלמעסה יהיה מרחב תנועה בחדר על מנת לטפל בגופכם. אחרי שהמעסה יפתח כאמור את מיטת הטיפול הוא יבקש ממכם להישאר בבגדים תחתונים עם הזמנתם עיסוי המכיל שמן כמו עיסוי שוודי או עיסוי רקמות עמוק, אתם תשכבו על המיטה בזהירות על הבטן ותניחו את הראש בפתח המיועד לכך , העיסוי יימשך 60 דקות או יותר בהתאם למה שהזמנתם .זה הרגע לא להתבייש ולתקשר עם המעסה אם אתם מעוניינים בעיסוי חזק יותר או חלש יותר פשוט תאמרו לו או אם אתם מעוניינים שיתמקד באזור מסוים בגוף זה הזמן גם לומר לו. כאשר העיסוי מסתיים יש להישאר לנוח על המיטה כמה דקות נוספות על מנת לתת לגוף את הזמן להתרגל לעובדה שנגמר העיסוי כמו כן יש לקום אחר כך לאט לאט ולהיזהר מתי שאתם קמים לא להחליק כי קיים בגופכם שאריות של שמן. זהו אנו יותר מבטוחים שתיהנו ואתם מוזמנים לשאול אותנו כל שאלה בטלפון או בכפתור הוואטס אפ .אפשר כמובן להשאיר לנו הודעה או לשאול את המעסה.

מטפלים לאירועים זה גם אנחנו!

רוצים להזמין מטפלים לאירוע שאתם חוגגים אנו בהחלט ערוכים לספק לכם מעסים לאירוע אתם תתייעצו עמנו על כמות המטפלים המבוקשת ואנו נתפור לכם חליפה מדויקת  על כל מה שדרוש לאירוע מפנק במיוחד אותו האורחים לא ישכחו ויהיו מרוצים עד הגג.

 

 

 

תפריט נגישות