mobile

טיפול בטריגר פוינט

מהי שיטת הטיפול הקרויה טריגר פוינט? מהם עקרונות השיטה? ומדוע היא עובדת במקומות שטיפולים אחרים נכשלים?

טריגר פוינט זו שיטה טיפולית המאפשרת לתת מענה למצבי מתח, כאבים וחולשה בשרירים, נוקשות של מפרקים, מוגבלות בתנועה על ידי שימוש בנקודות מפתח הנמצאות על גבי הרקמה הרכה. לנקודות אלו אשר נמצאות אצל כל אדם, יש נטייה לצבור רעלנים או מתחים מסיבות שונות, בין אם כתוצאה מטראומה ובין אם כתוצאה מעומס על הרקמה. כאשר אותה הצטברות של רעלנים ומתחים עשויה להוביל לכאבים, להדבקות הרקמות ולהתקשות השרירים, מה שבסופו של דבר מוביל לכאבים, תנועה מוגבלת ואף לשינוי במבנה השלד.
 

מה כוללת שיטת הטיפול?

 את הטריגר פוינט לא ניתן לשחרר באמצעות עיסוי רגיל אלא רק על ידי לחץ נקודתי המגביר את זרימת הדם אל הנקודות ומסייע בהפחתת הכאב במידה משמעותית. כל לחיצה אורכת 20 עד 60 שניות ובעזרתה ניתן לשחרר את הנקודה עצמה וכן את האזור הכואב המושפע ממנה. הטיפול בנקודות טריגר אולם מתאים לכל אחד, אולם הוא דורש מומחיות מטעם האדם המבצע את הטיפול אשר עליו להכיר את נקודות המפתח בגוף – ויתרה מכך – עליו לזהות את הנקודות אשר גורמות לבעיה על מנת לטפל באותו חוסר איזון של הגוף בצורה ממוקדת.
 

האם טיפול טריגר פוינט מתאים לי?

בידיו של מטפל מיומן ומנוסה הטיפול יכול להתאים לכל אחד, החל בתינוקות ועד לאנשים מבוגרים היות וההתמקדות היא ברקמה הרכה של הגוף. אם טופלתם בעבר בעיסויים מסוגים שונים אשר לא נתנו מענה לכאבים, יכול מאוד להיות שנקודות מפתח אלו לא קיבלו את המענה הראוי, היות ולא הופעל עליהן לחץ נקודתי. על מנת להחליט אם זהו הטיפול הנכון עבורכם, מומלץ להתייעץ עם מטפלים מקצועיים ולהם הכשרה בתחום, על מנת שיוכלו לוודא שאכן טיפול זה הנו המתאים ביותר.

זמן מגע – שלל של עיסויים עד הבית

בזמן מגע אנו מתמחים בסוגים שונים של עיסויים ומעמידים לרשותכם צוות מעסים מיומן ומקצועי אשר לכל אחד הכשרה רבת שנים וניסיון מעמיק. אנו נשמח להגיע ישירות אליכם ולטפל בכם בנוחות הביתית תוך שיוצרים את האווירה המתאימה ומביאים את כל הציוד הדרוש כדי להפוך את העיסוי לכמה שיותר מהנה ואפקטיבי.
לפרטים נוספים אודות טיפול טריגר פוינט צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם להחליט האם זה הטיפול הנכון ביותר עבורכם בדרככם להקל על הכאבים שלכם.

תפריט נגישות